kurdele nakışı oda takımı



bu takımı kurdele nakışı kursuna giderken yapmıştım.aslında tam parçaları yok sevgili anneannem(becerilerimizin dayandığı büyük çınar)birgün mahallelerindeki perdeci amcanın önünden geçerken parça kumaşları dışarı attıklarını görmüş ne yapacaksınız bunları derken atacağız demişler annannem dururmu toplamış hepsini 2 çuval kumaş tabi evin erkekleri söylendiler çulcular sizi diye ama hiçbirini dinlemedim taa antalyadan otobüsle getirdim hepsini eve.aynı renk olan parçaları topladım ortaya bunlar çıktı diğer parçalardan da yatak örtüsü yapıyorum bitince işallah onu da eklerim
ANNEANNEME DE SELAMLAR BURDAN SİZİ ÇOK SEVİYORUzzzz:)))






Yorumlar

  1. anneanneniz çok iyi yapmış. zaten ufak kumaşda olsa çul diye bakmayacaksın aslında bi el değdimi neler olur o kumaşlardan erkekler ne anlasınlar :) ellerinize sağlık çok güzel olmuş...ne emek ama zevkli işdir...kursdada neler öğreniliyor değilmi bende bir senelik mefruşatda pike yapmıştım. o kadar çok emeğim varki sanki küçük bir çocuğu büyütmüş gibi hissettim. birde 12 lik peçete takımım var ama bir ufak ucu işli bantları yavru ağzı saten içi beyaz satenden birde şömeni var fakat satmayı düşündüm ama fiyat biçemedim daha, belki siz yardımcı olabilirsiniz...çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  2. anneannem çok zeki biridir saolsun.evimizin erkekleri emeğe saygı gösteriyorlar tabi de yol uzundu biraz(antalya-hatay)o yüzden biraz mırın kırın ettiler.bende araştırıyorum bu aralar satış fiyatlarını ama henüz kesin bir bilgi bulamadım elişi satan siteler var oradaki fiyatlara bakıyorum biraz fazla ama onlar siteye koyacaksanız diğerlerine bakıp ortalama koyun fiyatını evden satacaksanız biraz indirseniz iyi olur çok buluyorlar çünkü . böyle bir site pasaj.com u önerebilirim astarve100.com da var.....

    YanıtlaSil
  3. yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana yorumları cevapsız bırakmamaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar