yeni boyunluklarım

geçenlerde kanepenin altını karıştırırken(bizim evdeki meşhur kanepe içinde bir ben yokum:)

bu yazmayı buldum nicedir zaten boyunluk çalışmalarım sürüyordu dedim ben buna bir el atayım ve sonuçta bu çıktı.yazmayı ikiye katladım. üçgen şekilde oldu.uçlarına ponpon yaptım ve diktim sonra daaaa en zoruuu boynuma doladım:)))güle güle kullanayım:))

bu şalda aynı kanepenin altından çıktı yıllar önce annannem örgü makinesinde örmüş öyle durup duruyor ben onu da boyunluk olarak kullanmaya karar verince işte bu hali aldı. bir şal daha çıktı kanepenin altından ama onu da daha sonra paylaşmayı düşünüyorum henüz fotoğraflayamadım :))

sevgiler....

Yorumlar

  1. o kanepeden bir tane de annemlerde var canımcım. neler çıkıyor altından tahmin bile edemezsin. Anaannenin ördüğü şala bayıldım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. çok saol dakikadan önce :))daha başka şeyler de çıktı onları da resimleyeyim ekleyeceğim:))anneannem çok sevinecek duyunca saol:))

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım tatlışım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar