bi koşu YGS'ye girdim geldim:)


herkese selamun aleykum dostlarım :) uzun hatta uuuuuupppppuzuuuuunnn bir aradan sonra nihayet post hazırlamak nasip oldu. bu upuzun süre içerisinde son sınıfa geçmekle beraber staj yaptım ve ygs dediğimiz merete hazırlandım.dün de açıklandı kendileri zaten tahmin ettiğim ve işime yarayacak bir sonuç aldım inşallah hayırlara vesile olur ve seneye bir ''okul önce''ci olarak yaşamıma devam edebilirim:)

açık öğretimli olmam sebebi ile örgün eğitimden farklı bir programımız var ve hafta içi her gün stajdayız.. bütün kışımı çocuklarımın arasında test çözerek geçirdim.. teknolojik aletlerden ve yaşamsal fonksiyonlarımdan azami vazgeçtim.. çevremin absürt yorumları ile baş ettim ki en zor kısmı bu idi:) 
çok şükür bu dönemi atlattım ve omzumda meğer ne kadar da ağır olan ve yaşarken farkına varmadığım bir yükün kalktığını hissettim:)
 ertesi gün bir arkadaşımın dediği gibi ''sudan çıkmış balık ,kamburu düşmüş notre dame '' misali bütün sınav dönemi  yapamadığım ama aklımı fena halde kurcalayan şeyleri yapmaya koyuldum.
bu arada o sözü söyleyen büyük şahsiyet cerrahpaşa tıp'ta okuyor:) hani ben gidemem nasıl olsa ama o kazandığından beri 'ay benim bir arkadaşım var cerrahpaşayı kazandı!! deyip deyip hava attım :) sağol sevgili K'cım hava atmama vesile olduğun için:)
şimdi türkiye deki eğitim sistemini tartışmayı çok isterdim ama mecalim kalmadı :) inşallah ben o sistemi değiştirecek büyük insanlar yetiştireceğim :)
şimdiii gelelim mevzuya  aşağıdaki arkadaşın adı ZARİFE. daha dün yaptım kendisini hemde tuvalet kağıdı rulosundan :)



bu da kalıbı yararlanmak isteyen olursa çıktısı alabilir :) netten etkinlik aradığım için bunu bulanlara kolaylık olsun dedim .. etkinlik bul kalıp çıkar olmadı yeniden çiz yok güzel olmadı onu nasıl yapmışlar acaba derken derken buyrun kalıp :))

ZARİFE'ciğimin kalıbını sarıya boyadıktan sonra çizili yerlerden kesiyoruz.kısa olanlar elleri uzun olanlar da kolları(da bağlaç olduğu için ayrı yazdım)((ahh osym senin yüzünden rahat rahat konuşup yazamaz oldum!)


neyse parçaları kestikten sonra gövdeyi tuvalet kağıdı rulosuna yapıştırdım.
 kafasını  da gövdeye sarı evadan bir parça şerit şerit geçirerek tutturdum ve şeritin arkasında çubuk yapıştırdım dondurma cubuğu ve ya boynunu dik tutabilecek bir araç yapıştırılabilir..

 şimdiden kolay gelsin .. :))

Yorumlar

  1. hadi bakalım hayırlı olsun yeni blogun :) tatlı tatlı yazılar bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ablacım :) tayfun amca cevap yazmış:
    daha önceki yayınları yazdığınız google hesabınızı kapattıysanız buna bağlı olarak picasa hesabınızıda kapatmış oluyorsunuz bu yüzden o resimlerin yerine uyarı işareti görüntüleniyor. böyle söylemiş bende tşk ettim.sayende sorunu bulduk zaten:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar