konya ( :




3 aylık bir yayın arasından sonra herkeslere selam olsun :) bu bloguma neden düzenli bi şekilde yazı yazamadığıma dair düşünsemde henüz sebebi hikmetini bulabilmiş değilim. her posta başlarken : '' bi daha uzun aralar vermicem'' desemde yılda bi kaç kez uğrar oldum yazı yazmaya.. bakalım bundan sonra yazabilecek miyim ? :)

neyse ben geleyim başlığımın sebebine . amacıma ulaşmış olmakla beraber artık bir okul öncesi öğretmeni adayı olduğumu duyurmak isterim :) konya necmettin erbakan üniverstesi  :)

son yazıma bakıyorum da sınav sonrası rahatlama çalışmaları yapmışım.. ne çabuk geçti zaman? yaşarken geçmiyor gibiydi sanki?


üni. tercihlerini ne gelirse giderim şeklinde yapan insanları önceden anlamazdım.. sınava hazırlanınca anladım .. o kadar emek verip de boşa gittiğini görmek çok kötü bir psikoloji olsa gerek. bu sene yerleşemeseydim  ilk ve son sınav maceram olurda 2. sene tekrar hazırlanabileceğimi hiç zannetmiyordum zaten. çok şükür istediğim bir yere yerleştim  bu sene 40-50 puan aralığında yükselen yerler olduğu için açıkta kalan çok arkadaşım oldu inşallah o arkadaşlarım da ek yerleştirmelerde iyi bir sonuç alırlar :(


bu yaz evde değildim yeni döndüm yurduma ama ayrılığımız yakındır 1 buçuk aya kadar konya yolcusuyuz :)
her gördüğüm tebrik etti bütün hatay duymuş konyaya gideğimi , annem sağolsun :)

benim için hayırlısı olduğuna inanıyorum inşallah iyi insanlarla karşılaşırım.mevlam kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın..




eveeettt hazır post yazma hevesi gelmişken kümesimi de paylaşmak istedim:) hey gidi staj günlerim işte senden bir hatıra.. inişli çıkışlı bir staj dönemi geçirsemde NURGÜL  hocama herşey için teşekkür ediyorum :)

bunu yaptığım gün planda oluşum evreleriyle ilgili bi mevzu vardı yanlış hatırlamıyor isem.. bende tavuğu ele aldım ve ortaya bu kümes çıktı..




bunlar da size yardımcı olması açısından tavuk kalıpları ben 2.sini kullanmıştım :) civcivleri ise ponpon yaparak hazırladım burada gayet güzel anlatılmış bir ponpon yapımı var buyurun bakın efendim :) 

kümesimin ham maddesi bir koli.. kolinin dışını kahverengi grafon kağıdı ile büzüştürerek kapladım ,içine bir kat raf yaptım ve açık sarı kağıt ile aynı şekilde kapladım daha sonra tavukları arkasandan koli bandı ile kutuya tutturdum civcivleri ise peligom yardımıyla tabana yapıştırdım. civcivlerin dibine saman görüntüsü vermek için açık sarı ve kahverengi yünü kırpıklayarak yapıştırdım işte hazır :))


herkese hayırlı geceler sağlıcakla kalın .. :)

Yorumlar

  1. tatlım senin adına çok sevindim.. hayırlısı ile bitireceğin günleride görürüz inşallah!
    konya'da blogger arkadaşlar var canım benim.. sen bi yerleş onlarla seni tanıştırırım ben :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ablacım :) inşallah inşallah çok sevinirim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar