~ Bir Mezuniyet Hikayesi ~





bir mezuniyet hikayesiyle karşınızdayım (: evde ilk senem olmasına rağmen kendisini çok sevdiğim  ''Betüş'' ablamıza bi sürpriz hazırladık. tavan süslemesinde çok değişik malzemeler kullandım hihi :D bi de duvar uzunmuş biraz ben yetişemedim : P selvi boylu bi arkadaş astı sağolsun :) 



concept sarı-pembe olsun dedik . toz bezinden çiçekler yaptım, pudra pembesi olanları da kartondan kestim   iplerden hoop tavana :)





karadayı eşliğinde yaptığım çiçeklerim huzurunuzda :D lise günlerinden kalan kalıp yardımıyla 4 adet çiçek çıkarttım. üst üste katlayıp tek seferde keserseniz daha kolay olur :)






bu iki resimden ilham alarak ortaya karışık kendi stilimi oluşturdum ..




böyle de güzel uçuştular :)





pizza yaptım sonra (:  hemen tarif vereyim .allah'ım herşeyden de anlıyorum yaa :P

pizza hamuru tarifi:

-1 su bardağı süt
-1 su bardağı sıvı yağ
-yarım paket yaş maya
-1.5 yemek kaşığı şeker
-1.5 tatlı kaşığı tuz

hamuru mayalandırdıktan sonra tepsiye yayınız.üzerine salça-yağ-su karışımını sürüp malzemeleri ekleyin.

üstüne koyacaklarınız size kalmış karıştırın gitsin doğaçlama :)




bu da albüm hediyemiz . bu albüm sayesinde SCRAPBOOKİNG yapmayı öğrendim :) şurada benim için güzel bi anlatım yapmıştı sevgili ebru özen. kendi çalışmalarımı da ekliyorum..
















 esen kalın  ..  (:

Yorumlar

Popüler Yayınlar