antalya mısır çarşısı-osmanlı takı

geçen sefer antalyaya gittiğimizde annennemler evlerini yakınında (daha önce inşaatıyle tanışıp çabuk bitsin dileklerimi iletmiştik)mısır çarşısına gittik.yürürken yürürken gözüme takı satan dükkan ilişince hemen fırladım
-annneeeeeeeeeeeeeee girelimmmiiiiii?
-cevap:tabi kii evet ,beni kırmak ne mümkün!


neyse girdik içeri çok tatlı biri hemen tanıştık adı nilüfer abla burdan öpücükler ablama....antalyadan abla edinmiş oldum bu arada
sattığı takıların hepsi gümüş .kullanılan taşların hepsi gerçek hemen anneme migreni-stresi geçiren bir taş sordum ametist taşı yüzük aldık.ametist taşının faidelerini burdan öğrnebilirsiniz:)

yüzüklerin numarası kalmamıştı 12 liraya satıyordu hemen aldık diğer takıların da fiyatları çok uygun antalyada oturanlar veya yolu düşenler gitsin derim ben:)
adres :kepez belediyesi mısır çarşısı 18 numaralı dükkan
işbankası kepez mısır çarşısı şubesi yanı yeri kolay yani:)))





















bunlarda şanş bileklikleri taşları gerçek hepsi de çok tatlıydı






Yorumlar

  1. Farklı ve güzel tasarımlar paylaşımınız için teşekkürler annenize geçmiş olsun.Faydasını görecektir yalnız hep vucutla temas etmesi gerekir devamlılık gerektiyor
    ametis taşı.

    Sağlıklı mutlu güzel hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. bilgilendirme için çok saol bwlgin ah anneme taktırabilsem birde canı isterse takıyor takıyı pek sevmezde:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar