hatay sultan sofrası



uzun zamandır yazmıyordum bloguma birşeyler özlemişim:))
üstümde bir halsizlik bir haftadır yatıyorum midem çok fenaydı yeni düzeliyorum hala..kermesimiz vardı yemek reyonunda durunca midede kavga çıktı tabi idare ettik geçti şimdi çok şükür..
neyse sadede geleyim aradan aç günler geçince şöyle antakyadan ünlü bir lokanta tanıtayım dedim gelenleriniz varsa uğramadan gitmemişsinizdir işallah harika bir lokanta tüm yerel yemekleri bulabileceğiniz bi yer kaytaz böreklerine hastayım olsada yesekk:))
ayrıca künefe yiyemeyen biri olarak ilk defa künefeyi severek yedim burda.çünkü bakır tabakta kişiyeözel pişiyor gerçekten harika:))
gelirseniz tümmm izleyicilerimi ve yahut misafirlerimi beklerim :))

Yorumlar

  1. afiyet bal şeker olsun bitanemm..

    keşke gelebilsekk!! zeytin ekmek de yeter bana...!!

    özlemiştim seni.. muckk...

    YanıtlaSil
  2. bende seni özledim ablacım:))sen bi gel bak ben sana neler yediricem 10 kilo aldırıp öyle gönderirim:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ziyarete gidiyorum sevgili keddy:))

    YanıtlaSil
  5. oy oy oy kuzum zaten 10 kilo fazla var
    etti sana yirmi
    o zaman ben tüm gün spor salonundan çıkmam :))


    http://celebi74-celebi74.blogspot.com/2010/05/iste-benim-tatli-odulummmmm-ilk-olarak.html

    tatlı ödülünü al bakemm tatlı tatlıı :))

    YanıtlaSil
  6. olsun ablam veriririz kilo dert değil annem de almaya çalışıyor:D tatlı hediye için çoookkk teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar