rosamary okula gidiyorr:))

uzun süredir blogumu güncelleyemedim takip eden arkadaşlardan özür diliyorum:)) 2 yıldır beklediğim okula sonunda kayıt yaptırabildim çok mutluyum:) 17 yaşında açıköğretim lisesi 3. sınıf öğrencisiyim meslek lisesi çocuk gelişimi okumak istiyorum ama malesef kontenjan azlığı yüzünden 2 yıldır okula düz devam etmek zorunda kaldım:( ama sonunda tek kişilik yerle artık öğrenciyim nihayet çok şükür diyeyim:)) hafta içi 5-8 arası gidiyorum sınıfın en küçüğü benim herkes evli çoluk çocuk sahibi biraz tuhaf geliyor ama alışıyorum sanırım:))okula başladığımızı gördük inşallah birgün ''rosamary okul öncesi öğretmeni olduuu'' diyede duyurabilirim:))

Yorumlar

  1. canım benim ne oldu da açık liseye gittin sen onu anlamadım! ama üzüldüm de çözüm yokmuydu acaba onuda merak ettim! sen sadece okumayı düşün başka bişeyi kafana takma! sorun çıkmadığını göreceksin! sen baban öğretmen! bunları sana anlatmış olması lazım, zira sen çok zekisin! sorun her ne ise sana engel teşkil etmeyeceğini senin bunu aşabileceğini biliyorum!!!!!
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum.. :)
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN....!

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler ablacım aşacağım inşallah:)

    biraz geç cevap yazdım ama sağol darman:)

    YanıtlaSil
  4. okulun hayırlı olsun. ben zamanında okulu bırakmış biri olarak kesinlikle herkese okuyabildiğin yere kadar oku derim. şimdi kendimde okumaya devam edeceğim inşallah

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim sevgili yaren .. inşallah sende devam edip hedefine ulaşırsın..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar