ölmedimm yaşıyorummm =)

özlemişim blogta yazı yazmayı.. son post'umun tarihi 17 ekim.. bir yıl olacak nerdeyse.. en son 15 tatilde niyetlenmiştim okulda yok blog alemine geri dönerim diye ama nasıl geçti onu bilemiyorum ondan sonra sömestr tatilinde dönüş yaparım dedim.. bitmek üzere tatil ben halen niyetlendiğim işi yapamadım:)

tam bloga giriyorum kim ne yayınlamış yeni şöyle bi gezeyim diyorum zaman da su mübarek akıp gidiyor benim post yazma işim yine kalıyor =)

ama bugün azmettim yazmadan kalkmayacağım malum 1 yıldır erteliyorum. son post okula başlama haberim ile ilgiliydi okuldan haberlerle devam edeyim. söylemesi ayıp çok başarılı bir öğrenciyim büyün dersler 5 =) kendim kendime başarılarımın devamını diliyorum aferin rosamary<3 =)) ben böyle kendime aşırı gaz veririm hep hihihi =))


neyse geçen bir yılda böyle geçti işte.. yanlız çok kafiyeli oldu bu =)

yani dersler git gel falan.. ama arada tabiki de boş durmadım incik boncuk işlerine ara vermedim veremem onlar benim yaşam biçimim rahatlamam için bişyler yapmam lazım yoksa bakırköy e yolculuk lazım o derece rahatlatıyor=) hiç olmadı renkli bişeylere boncuklara falan bakmayı severim. hiç mi bişey yapamıyorum boncuk kutusunu açarım dökerim yeniden düzenlerim=)) sorunlu biriyim galiba??



bu arada ben post hazırlamayalı blogspot kendini geliştirmiş bu resimler ne kadar hızlı yükleniyor yahu=) sevindim buna=)

çok ıvırtı zıvırtı yaptım da bunu ekleyesim geldi.. bu anneme hedaaye olarak yaptığım taç.. terzi kendi söküğünü dikemez hesabı bütün aleme taç yaptım evde bi tane yok=)
aslında ben artık kumaş torbamın içinden horozlu hevlum için kumaş arıyordum birden bu parçayı görünce ilham geldi taç yaptım=)
horozlu havlu için bekleyiniz.. çok yakındaaa=)) baya bi havlu yaptım bu zaman zarfı içerisinde ama bir kaç eksikleri var onları tamamlayıp hepsini toplu yollayacağım =)

konuyu dağıttım yine toplayayım hemen ..nasıl yaptığımı hemen anlatayım yani çok çok zor anlatmakla bitmez =)
öncelikle bu kumaş şifon oluyore, ikiye katla, teğel al, büz, dik, ortasına boncuk, bu kadar =)

iki dakikada ortada çıkan taç .. ilham perilerime tşk..=))

bir diğer postta görüşmek ümidiyle..

(azimliyim bu sefer 1 yıl ara vermeyeceğim=)

every body muckkk =))

Yorumlar

  1. hoşgelmişsin :) bir blog hemşehrim var diyordum ama oda bıraktı galiba blogunu diye düşünmeye başladım..inşallah devam edersin bizlerle çalışmalarını paylaşmaya ;))
    havlularınıda merak ettim..kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. hoş bulduk sevdili uğur böceğii:)) yok yok bırakmadım bloglamaya başlayınca tutku oluyor bırakılmıyor ama yazmaya vakit bulamıyordum malesef.. inşallah bundan sonra bulabilirim gizliden takip edip kaçıyordum:))
    teşekkürler bende sabırsızlıkla bekliyorum paylaşmayı eksikleri tamamlarım inş en kısa zamanda..=)

    YanıtlaSil
  3. uzun bir aradan sonra tekrar hoşgeldiniz diyelim..

    iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşbulduk sevgili sema..=)
    teşekkürler size de :)

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin tekrar. sen benim neye taktıklarımı bi bilsen kendine takıntılıyım demezsin :) yeni postlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. hoşbulduk yaren=) benden takıntılısı yoktur diye düşünyor idim=) teşekkür ettim=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar