anatomi dersi materyal tasarımlarım .. ve bir kaç güzel çalışma ..




ilk resimdeki kabak tarafımdan HÜCRE konusu için tasarlandı. kendisi taze su kabağı olup dedemin bahçesinden itina ile (ç)alındı :) içinde bilimum hücre organelleri bulunmaktadır ...










   okul öncesi okurken bol bol materyal tasarımı oyuncak yapımı gibi derslerle mülaki olacağımı biliyordum. lakin bunu anatomi dersinde uygulayacağımızı hiç düşünmemiştim :)




bu yapboz ise DESTEK VE HAREKET SİSTEMİ konusu için yapıldı. 6 parçalı yapboz ile kemik yerleşimini tanıtmak istedim :)






 bu süslü pakize de SOLUNUM SİSTEMİ konusu için. alttaki balonu gerdirince içerdeki temsili akciğerler şişiyor.. nette bi çok yerde bu çalışmayı bulmak mümkün bende farklı bi süsleme ile bu fikri kullandım..



staj günlerimden birikmişti bu resimler ortaya karışık paylaşmak istedim :)




bu kutu da cici bebe kutusu idi.(ben yiyorum da :) ağzını bantlayıp yan çevirip ordan açtık ve oluklu kartonla SARI-KIRMIZI :) kapladık..






bu nehir ise bi hikaye anlatımında kullanıldı.. üstteki kutuyu yapan dostumun tasarımı..







yine aynı becerikli insana ait duvar süslemesi pericik..






bu çiçeği koridor duvarı için yapmıştım..







bu tavşanlar da katlama etkinliği için bi çalışmaydı ama öğretmen elinin değdiği her çalışma çöptür diyen okul öncesinde duayen    PROF. DR. GELENGÜL HAKTANIR   hocanın konferansından sonra yanlış bi etkinlik olarak göstermiş olalım yine de..


bol çocuk kahkahalarıyla kalın, ziyaretleriniz için teşekkürler .. :)

Yorumlar

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar