”SEVDA KUŞUN KANADINDA” DİZİ KOSTÜMLERİ



Dizi  TRT’de izlenir kardeşim öncelikle bunda hemfikir olalım yazıya öyle devam edelim. Algıda seçicilikten olsa gerek izlediğim dizideki kostümleri analiz etmeden izleyemem. Daha önce ‘‘DİRİLİŞ DİZİSİ HALİME SULTANKOSTÜMLERİ’‘ yazısı yazmıştım ,yazarken de çok eğlenmiştim devamını getirmek istedim .Bu yazıya google tarafından yönlendirilenler sayesinde sipariş alıyor musun diye soranlar dahi olmuştu evet demek isterdim ama maalesef henüz diyemiyorum   Bu sefer de dosyayı çok bi’ sevdiğim dizi ”SEVDA KUŞUN KANADINDA” ile devam ettireyim dedim .
(Not:Çaktırmayın başka dizi takip etmiyorum zaten seçenek yoktu.[Not içinde not :Gerçi bir diziyi izleme kriterlerimin arasında giydikleri de vardır zaten.Beğenmezsem izlemem])
O zaman hadi buyrun devamına ^^

Giriş görselimdeki kalpleri gözden kaçırmadınız değil mi? Kostüm olayına girmeden bu çift ile ilgili bir iki kelam etmezsem içimde kalır vallahi.


Mustafa (Karakter gerçekte MTTB’li  Mustafa Bilgi imiş./Derya Yasir Yenal) ve Zeynep’in(Ergül Miray) saf aşkı izlerken beni benden alıyor. O kız yemeği karıştırırken hakikaten içinden kalpler çıkıyor ya hu !
Karakter tanıtım videosunu ekledim aşağıya, mimiklere bir bakın ^^
Hele ki Mustafa’nın Zeynebim deyişi… Tamam tamam uzatmıyorum bu naif insanların zarif oyunculuklarını tebrik edip kostüm meselesine geri dönüyorum.
Gerçek karakter MTTB şehidi , Mustafa Bilgi hakkında BURADAN ve BURADAN bilgi alabilirsiniz.
(Ay bu son : Zeynep’in annesi… tövbe bismillah düşman başına o sahneleri atlayasım geliyor. Çok konuşan kadınları hiç sevmem.)

Giriş görselindeki elbisenin önden görüntüsü. Zaten hep etek-elbise giyiyor Zeynep. Sanırım en çok o yüzden seviyorum ^^

Kloş kesim, elbisede biz dikişseverlerin en çok kullandığı modeldir. Kumaşın kareli oluşuyla ortaya çıkan bu güzellik,toprak tonlarını sevmem hasebiyle de beni benden almıştır efendim.

Haa bu arada önemli bir noktayı atlıyordum. Zeynep kızımız çok güzel dikiş dikiyor. Onu neden sevdiğimi şimdi bir kez daha anlamışsınızdır diye düşünüyorum.Dolabın üzerinde de gördüğünüz üzere etek – elbise forever arkadaşlar.

(Görsel Ergül Miray’ın instagram hesabından alınmıştır.)
68-70 kuşağını anlatan dizide yakalar genellikle abartılı. Ve tabii ki en sevdiğimiz erkek yakayı sık sık görüyoruz .
Erkek yaka mı demiştim ? 
Evet yaka diyorduk .



Abartılı yakalar da diyorduk 


Eveet bu elbise ile sezon trendlerinin hangi yıllardan geldiğini görmüş olduk. Elbiseye vurulmayan çıksın bu yazıdanasdfghjkl.

                                                                         (Terliklere öldüm.)
Bir kareli model daha geldi. Ayrıca sık sık üzerine aldığı hırkaları ile kızımız çok hanımcık. Bu görselde bir şeye daha dikkatinizi çekmek istiyorum ki o da sedir(divan)dir efendim. Ya ben bu sedirlere bayılıyorum hakikaten.Evim olsun bunlardan istiyorum 
Geçenlerde bu istediğimi yengeme dile getirdim.Kendisi de sedirleri yeni attı evden,yeni bir koltuk takımı aldı.
-” Yenge yaa , bu sedirler çok güzeldi bende istiyorum .”
-”Ben evden atmaya çalışıyorum sen eve koymaya çalışıyorsun” demesi ile  insanoğlunun sürekli olmayanı isteme arzusuna yeniden şahit olduk hep beraber.


Mevzuyu dağıtıp – toplamakta üstüme tanımam. Hırka demiştim en son unutmadım .



Bu jile ise vurulduğum bir başka parça. İçindeki gömleğe olan bayılmışlığımı kelimelerle anlatamayacağım gidiyorum.Böyle kumaş bulan haber etsin vintıçlı gömlek dikelim^^
GÜNCELLEME : Bu jileden diktim BURADAN ulaşabilirsiniz .
İlk sezondaki Tümay olur kendileri.Parkasını çıkarıp güzel birşeyler giydiğini görünce durmadım hemen yakaladım.

EMEL DEDE – SEVDA KUŞUN KANADINDA – DİZİ KIYAFETLERİ



Dizimizin(nasıl da sahiplenirim) gazeteci kızı Leyla (Emel Dede) afet-i devran ya hu! Eyelinerın bu kadar yakıştığı bir insan daha görmedim  ben.(Vosvoscu Terzi var bi’ de tabii.Onu atlamayalım.)
Leyla’nın gözlerini incelerken kıyafetlerini kaçırdığım noktalar olmuş olabilir ! ^^
Yukarıdaki yakayı elbette kaçıramazdım .

Ceketteki iplikli işlemeleri de eklemeden geçemedim doğrusu. Bu işin bir adı var mıdır bilmiyorum. Karşılıklı işlemeler ile hafif military bir tarzı var.



İtiraf ediyorum ” yeşilsüet kloş eteği”mi dikmeye bu bölümden sonra karar vermiştim .

Pijamalı halleri görünce sen hayırdır kardeş demeyin. Şu kazakların vintıçlığına bir bakın hele. O beyaz kazak nedir öylee.<3 o:p="">

(Görsel Derda Yasir Yenal’ın instagram hesabından alınmıştır.)

Şu makinelerden biri bizim eve ışınlansa ahh ahh.

(Görsel Derda Yasir Yenal’ın instagram hesabından alınmıştır.)

Görsellerin dizi ile alakası olmasa da Mustafa karakterini canlandıran Derya Yasir Yenal’ın dikiş makinesine oturmuşluğunu göz ardı edemezdim arkadaşlar. Razaman ayında gösterilmiş, sunuculuğunu yaptığı ”zorlu ve oruçlu” programının bir bölümünden görüntüler. Şu an da hali hazırda Trt’de Dinle Kazan programını sunuyor .

Eveet şimdilik benden bu kadar . Bu dosyanın devamının geleceğini bildirerek sizlere veda ediyorum. Belki de bir kostüme gözümü dikip denemişimdir ne dersiniz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar