Pratik Volanlı Jile(Pinafore) Kalıbı



Pratik Volanlı Jile(Pinafore) Kalıbı arıyorsanız doğru sayfadasınız efendim.Çünkü bundan daha pırrratik bişey bulamayacağınızı garanti ediyorum   Ha çuvala kol ve yaka açar giyerim diyorsanız hıh işte bundan pratiği odur.


Daha önce Volanlı bişiler bişiler çok diktim. Kumaş miktarı değiştikçe görüntü değişiyor bu volan işinde. Ha bir de bu arada canım ülkemin çeşitli bölgelerinde harbiden kış yaşanıyor. Benim bir kaç post daha böyle yazlık gelir haberiniz olsun hehe. Malum biz akdenizde kış niyetine sonbahar yaşayanlardanız:)




Pratik Volanlı Jile(Pinefore) Kalıbı

Vakti zamanında ilk denemelerimden sayılır kendisi. Daha önce ŞURADA kombinleyip yayınlamıştım. Daha teknik bir kalıp bilgisi ile yeniden geldim e tabi yeni bir kombinle 
Zevklerim ve renklerim zamanla değişiyor. Mesela önceki kombindeki pembe gömleği tekrar giyecek isteği kendimde bulamadım ve gömlek dolabımdan usulca uzaklaştı hehe. Dolabımda kalan renkler genel olarak mavi tonları,askeri yeşil ve kahverengi tonları. Siyahı da unutmayalım tabi .Bakalım önümüzdeki yıllarda bu durum nereye gidecek blogumun varlığı devam ederse bu süreci hep beraber görmüş olacağız. Malum burası bir sanal günlük.

-Temel beden kalıbı Burda Ağustos 2015 e ait malum klasik kalıbım.

-Jile olduğu için bir boy kumaş yeterli. Yani elbiseyi kaç cm boyunda istiyorsanız o kadar. Misal ben genelde 120 cm yaparım. pervazlar dikiş payları vs desek en fazla 150 cmden çıkıyor.
-Biye ile temizledim ben ama pervaz yapmak isterseniz onu da anlatmıştım daha önce .
-Bu tarz kesimlerde etek ucunu çizerken kavadora kullanmak işi kolaylaştırır.(eğri bir terzi cetveli ) Kumaş serili iken yanları mutlaka olmalı ki kaldırınca kenarlar sarkıp gitmesin.

Yakamdaki aksesuarı atlayamam kusura bakmayın sonuçta el emeğim hehe. ”Yaka İğnesi Kolye Yapımı”




Yorumlar

Popüler Yayınlar