kokulu pamuk kozalağı torbam






bu kokulu objelerden heryerde satılıyor artık, bende almıştım bir ara severim ya böyle şeyleri:)
baktım poşette güzel durmuyor bende bir torba dikeyim şuna dedim bizim bir terzi ablamız var (onun çöp dediği) bize büyük boyutlu kumaşları çıkıyor atık.biz gittikçe ayırıp veriyordu işte bu torbanın tülü de terzi mehtap teyzeden düzeltip diktim içine doldurdum pamuk kozalaklarını
sonrada asıl ambalajın üzerindeki fiyonku tutturdum bence hoş da oldu odamdaki rafta yerini aldı...

Yorumlar

  1. Sevdiklerinizle sağlıklı mutlu neşeli güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. saol belgin abla çok düşüncelisin:)

    YanıtlaSil
  3. selamlar, pamuk kozalağı nereden bulabilirim, ankarada yaşıyorum. gül renginde boyuyorlarmış, yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam efendim :) benim kullandığım gibi olanlar 1 milyoncu diye tabir edilen ucuzluk pazarlarında çok olurdu ama halen var mı bilmiyorum. bunu yaptığım sıralarda çok popüler bir objeydi :) kokulu süs olarak satılıyor züccaciye ve ucuzlukçu tarzı yerlere bakabilirsiniz :))

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar