bir saatin çöpten son anda dönüşü




bu saati anneannemlerde buldum bir züccaciyeci arkadaşları vermiş atıyorum diyordu ki
taa antalyalardan buraya taşıdım.
saat çini desenli bende şöyle bir dosyalarımı karıştırdım geçen bayram yediğimiz çikolatanın kutusunun üstündeydi bu desen saklamıştım

sakla samanı gelir zamanı hesabı işe yaradı :)

sevgili babacığıma hediye ettim okulda kendi odasına asmış çok mutlu oldum:))
güle güle kullan babacığımmm

reklamın yapıldığı yerin ölçüsüne göre kesip yapıştırdım güzel de oldu zannımca






Yorumlar

  1. minik kuşum..
    harikasın.. eline sağlık..
    babana da selamlar..

    YanıtlaSil
  2. güzel bir geri dönüşüm olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. aleyküm selam celebi 74 ablam:)çok saol:)

    saol kedicibaşı:))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar