çantam ve içinden dökülenler :D



işte çantacım benim. daha önce anneme hediye olarak yapmıştım (bkz:) bide kendime yapayım

dedim başka modeller içime sinmeyince aynısı oldu ama benimki yandan çarklı canlarım:))

yandan çarkına da üzerindeki çiçeklerden yaptım:) foto çok hoş değil ama birgün takınca çeker

yollarım:)


evet işte benim minicicik bozuk para cüzdanım çantayı yapınca kenarlarından çıkan parça ile

yapmıştım birde çiçek kondurdum üzerine tamamm bitti gitti:)

daha önceden yaptığım şurdaki cüzdanımı nilüfer ablama hediye etmiştim o yüzden bu cüzdan

yeni:)



bu da gözlüğüm için aslında kutusunun direk üzerine yapmayı düşünüyordum ama birden estiler

böyle yaptım:)) yokyok şimdi hatırladım cüzdan yapacaktım ben o kumaşla kısa olunca buna

çevirmiştim şimdi oldu:))



bu da ıvır zıvırlarım için ıslak mendil ağrı kesici bikaç şeker falan filan:))


bunların dışında çantama birşey koymuyorum hepsi bunların içlerinde:))

aslında birde kitabım için birşeyler(her zaman yanımdadır) düşünüyorum ama kısmet bakalım şuan elim dolu:))

Yorumlar

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar