romantik sticker:)



annemlerin odasına bir hoşluk yapalım dedik baharı erken getirdik:))

Yorumlar

  1. ne kadar hoş olmuş duvarda çiçekler açmıç ,aynı zamanda çok da romantik:))

    YanıtlaSil
  2. ben bu deseni gördüm ama henüz bulamadım..
    çok güzel olmuş.. şekerciğim fıstıkım..

    YanıtlaSil
  3. çok saol ablacımm bende senin stickerdan göremedim ambalajın arkasında diğer desenlerin resimi var ama hepsini getirmiyorlar sanırım :))

    YanıtlaSil
  4. çok cici çok hoşşş:)

    YanıtlaSil
  5. saol bittercim bende senin adına bayılıyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. inanmiyorum bende böle bise istiyoruuuuuuuuuuuuuuummmm cok güzel.... bu arada benim link degisti o yüzden yeni kayitlarimi göremeyebilirsin;) yenisi bu:

    http://senawantsmorefashion.blogspot.com/

    =**

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler sena hemen ziyaretine gidiyorum:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar