odamızı mora boyadıkkkk!!!!

ne zamandır çocuk odasını yenileyelim diyordu annem sonunda oldu:)eski halini çekemedim odanın unutmuşum:( ama yenilerken hepsini çektim.duvarlardan başladık işe...






duvarlarımız zaten kremdi ama tekrar boyadık temizlenmesi için.sonra krişleri farklı renge boyayalım mı napalım derken dolap ve başlığa uygun olsun diye çizgili desen yapalım dedik başladık sonunu bilmeden:)önce bantlar çekildi ,aralarını ölçerek yapıştırdılar.






sonra bantların üzeri boyandı ve kuruması beklendi.





işte burdada bantları söküyoruz alttaki boyayıda söktü biraz çünkü erken yapıştırmışız biraz daha kuruması gerekiyormuş ama genede fena değildi.sulubuya fırçası ile düzeltme yaptık toparladık:)




buda geriden görünüşü 3 kirişi boyadık gelen şaşırıyor:)






bunlarda odamızı boyayan ustalar:))






bu raflar daha önceden yapılmıştı ama onunda kenarlarını mora boyadık:)






bu raflar boş olmaz tabiki doldurmak lazım üzerini boş dururmuyum tüm peynir kutularını topladım mor kumaşla kapladım bir kaçını daha önceden yapmıştım onlarda mor renkli tevafuk işte:)takviyelerle bitirdim kutu işini de.


daha önce kanepe vardı bi tane odamızda tabi eskimişti onun yerine sanayide yeni kanepe yaptırdık.mobilyası gerçek ahşap üzerine döşemelik kumaştan minder dikildi kumaşı odaya uygun seçtik tabiki:))halıda çıkmış oda shaggy tipi bir halı annemin bir arkadaşı aaa iplikli halı almışlar dedi :) şaka mı yapıyor acaba dedim ama şakaymış:D




kanepemizin özelliği de var alengirli olmassa şanımıza yakışmazdı zaten:) kenarlarını açınca tek kişilk yatak oluyor fonksiyonel bir ürün:)

buda son olarak genel görünüştü:)) odamız hakkında yorumlarınızı beklerim:)) he bide başlıklar ve dolabımız(dolap resimde çıkmamış çünkü yatakların tam karışısında kirişin içine otutturuldu) istikbalden alındı.

Yorumlar

  1. çok çok güzel olmuş. özellikle de kanepeye ve çizgili boya uygulamasına bayıldım! keyifle oturun ;D

    YanıtlaSil
  2. bayıldım ya bizlere çok güzel fikir olur bunlar çok cici olmuş rengi, ergonomik kanepeyi de pek sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. çok çok teşekkürler ederim sevgili antigone:))

    saol cecilia ablacım fikir olduysa bende çok sevinirim:))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel değişik hemde çok modern bir hava katmış odaya çok emek nvermişsiniz belli emeklerinize sağlık canım kanepeni benim içinmi ayırdın gelince kalayım diye:)))
    renkler uyum halı duvar raf vede yatağınlakanepen çok uyumlu olmuşlar en güzel günlerde kardeşinle eskitmen dileğiyle canım

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim sevim ablacım:))tabii sen gel sana çift kişilik kanepeyi açarım:))nerde istersen orda yatarsın:))

    YanıtlaSil
  6. ooo süperrrrrr
    renk zaten 10 puan..
    seçtiğiniz eşyalar ve detaylarda çok güzell.. süpersiniz.. ellerinize sağlık hepinizin...
    ailene selamlar çok öptüm çıtırımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. çooooooooooooooooookkkkkkkkk teşekkür ederim sevgili rabia sultan:))

    YanıtlaSil
  8. kuzummmmmmmmmmmmmm
    ya nasıl bir dizayn bu
    süperrrrrrrrrrr
    bayıldımmmm
    o çizgiler müthiş iyi fikirrr
    hele o alengirli koltuk :)
    bende istiyorum ya bende bendee... :)
    hiç yok baktım bulamıyorum gelip yatıcam o kanepede başka çaresi yok :)))

    YanıtlaSil
  9. ay kraliçem celebim ablam benim gel gel beklerim sanada yaptırırız bu alengirliden:D

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş yaa...güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederiz güzelbir çift:))

    YanıtlaSil
  12. harika olmuş oda süper süper...

    YanıtlaSil
  13. Renk uyumuna bayıldım, koltuk çok çok hoşuma gitti puf puf minderleriyle, peynir kutularının tasarımı müthiş, boyacıların pozu muhteşem, herşey çoook şeker, mutlulukla yaşayın:)

    YanıtlaSil
  14. ben de bayıldım şeker
    annene de selam söyle

    YanıtlaSil
  15. ayy banuca ablam sen çok yaşa teşekkürlerr:))

    teşekkürler nalan ablacımm:))

    YanıtlaSil
  16. gercekten cok basarılı olmus :) bızde bu ara boya badana tadilat işlerine girdik. acaba hangi marka boya kullandınız bunu merak ettim :)

    http://fioritamodatasarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. teşekkürler fluffy marshall kullandık biz:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar