anneler gününe az kaldı :)

anneler günü herkes için ayrı şeyler ifade eder ama bir okul öncesi öğretmeni için etkinlik planlamak gereklidir ;)





geçen sene muhteşem staj günlerimde(!) anneler gününde gerçekleştirdiğim etkinliği paylaşmak istedim.




kalıbını kendiniz çıkarabilirsiniz .dış yapraklar için koli bandı , iç yapraklar için de çay bardağı kullanılabilir.




ortası için ince, uzun bir yarım dairemsi şekil gerekiyor.yeşil yaprak ise 5 kanattan oluşan bir bütün.




şekiller kesildikten sonra (en üsttekiler çocukların kesimi ama alttakiler yetişkin işi :) en alt katmandan başlayarak yeşil yaprak, dış-iç yapraklar ve tohum sıralamasıyla çöp şişe geçirilir.






biz etkinliği bu sayfadan yararlanarak yapmıştık..


nette araştırırken fon kartonu ile yapılmış versiyonunu şurada bir okul öncesi öğretmeninin sayfasında gördüm.

eva kullanımı kısıtlı olan ve ya olmayan öğretmenler için iyi bir alternetif olabilir.. evanın yeri ayrı tabi ama biraz tuzlu bir malzeme tabi :))


esen kalın ..

annenizi üzmeyin :))

Yorumlar

  1. ha haa ben bu çiçekleri biliyorummm :) hüsniye sağolsunnn :) tatlım bde bu kurdelaları nasıl yaptın bloga banada yapabilirmsin yaa blogum çok sade süslü püslü olsun azcıkkkk :)

    YanıtlaSil
  2. psikopata bağlamış gibi yaptıydık onlardan bilmesen ayıp olurdu :):) anlatırım tatlım senin bloga yazıyorum:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar