RAHATLIK ZAMANI : FİYONK YAKA KLOŞ TUNİK KESİMİ / RELAX TIME : CIRCLE TUNİC PATTERN


Ramazan-ı Şerif'in 15'inden selam olsun herkese . Zaman dediğimiz garip bir mefhum. 3 ayların girdiği gün dün gibi gelse de Ramazan'ı yarıladık .Çok şükür diyelim ama şöyle bir dönüp bakınca geçmez dediğimiz  günler , bitmez dediğimiz yıllar , akşama çıkar mıyım ki dediğimiz nice akşamlar yitip gitmedi mi ?

Büyüdükçe daha da anladım sanırım herşey geliyor ,geldiği gibi de gidiyor. Hiç bir şeyin elimizde durduğu - beklediği yok.Sahip olduklarımızın o kadar çok kıymetinin bilinmesi gereken bir zamandayız ki ... Aksine tüm insanlık gereksiz bir telaşenin içinde yarına çıkma garantisi yokken hiç ölmeyecekmiş gibi yaşıyor . Bir ihtimal şu mübarek ayda belki kendimizi sorguya çeker , nefsimizin kulağını çekeriz diye yazmak istedim bu satırları :)

O zaman Rabbim dünya sevgisini elimizden almasın , kalbimize de koymasın :)





Daha önce saks mavisi gofret krepten diktiğim (acemi işiydi ama halen en rahat kıyafetim olarak zirveyi zorluyor ) kloş (verev-volanlı ) zibilyon tane ismi olan bu aşırı rahat kesimli tunikten bir tane daha diktim bu seferki sipariş. Aslında iki taneydi de vermeden önce ancak bunu fotoğraflayabildim :)




Merak etmeyin izinsiz giyinip de çekmedim hiç öyle huylarım yoktur :)) Kendisi ponçik bir insan ve çok yakında anne olucekk :)

Hamile okuyucularım size sesleniyorum lütfen bu tunikten edinin bebişlerinizi daha anne karnında iken sergilemeyin. Eğitim anne karnında başlar . Sonra bu çocuklar niye edepsiz diyonuz bundan işte :D

O kadar rahat olmuştu ki yazıma başlık düşünürken aklıma gelen ilk şey oldu :) Aramızda kalsın veresim gelmedi pişman oldum sipariş diktiğime :P



TEKNİK BİLGİ :




Önceki yazıma BURADAN ulaşabilirsiniz. Yukardaki kalıptan 10 cm daha uzun olarak düşünebiliriz.



Bu da saks mavinin kalıbı gördüğünüz gibi boyu 125 cm . Görseldeki siyah çizgili kısımı üst beden kalıbı olarak kabul edelim.Elimdeki herhangi bir üst beden kalıbını kumaş katında açı oluşturacak şekilde yerleştirip verebildiğim kadar genişlik vererek kestim.

( bu şekilde zaten etek genişliği 70 cm'e tekabül ediyor. kumaş artmasın diye elinden geleni yapan pinti muallim mod:on )



Poz vermek bizim işimizasdfgghjk



Size yazımı bitirirken iftar menüsü vermeyi dilerdim lakin akşama iftara davetliyiz geniş geniş oturuyorum :D 

O zaman herkese hayırlı iftarlar , hayırlı ramazanlar ..

Notumsu : Sıra gelirse kalkıp bayramlık dikicemmucks.


Etiketler: , , , , , , , ,