BİSİKLETLİ KETEN ÇANTA / BICYLE LINEN BAG



Ramazan-ı Şerif'in son günlerinden herkese merhabalar .. Bir kaç senedir yazları meydana çıkan keten aşkı çantalara da sirayet etmişti.

Kitaplı , kahveli instagörllerin de vazgeçilmezi bu çantalardan hemen ben de yapmalıyım dedim .( Evde bu kumaşı görünce bundan bi tek çanta çıkar dedim mevzuyu havalandırmaya çalışıyorum :D )






He bi de keten dediğime bakmayın nevresimlik kumaştı o :) Napayım rengini görünce direk çanta dikmek geldi aklıma ben de dayanamadım görsellerden buldum bir bisiklet resmi.(silmişim bilgisayardan bulamadım )


Bitmişi 31*36 cm olacak şekilde kumaşı kestim. Ağız  kısmı için 5 cm pay bıraktım.Deseni istediğim yere yerleştirdim ve arkasından iğneledim. Daha sonra kumaşı cama yapıştırıp kurşun kalemle çizdim , ilkokulda ödev yaparcasına güneş ışığından yararlanarak doğal ışıklı masa yaptım hehe.


Nakış makinesi filan ne gezer ilkel yöntemlerden devam. Daha önce baykuşuma göz yaparken tecrübe etmiştim zikzak çalışmalarında altına tela yapıştırmayı. yine öyle yaptım ve desenin geldiği kısmın altına tela yapıştırdım.


Tekerleri zikzak ayarında kalan yerleri de normal dikiş ile yavaş yavaş diktim.Taşlardan bir sepet,sepete de üç çiçek ekledim. Ağızda bıraktığım 5 cm payı içine ütüledim ve çanta ölçülerinde astar dikip o 5 cmlik kısma diktim . Bir yerden boşluk bırakıp çevirdim.


Yine ağız kısmında yanlardan 7 şer cm boşluk bırakarak bitmişi 3.5 * 55 cm şeklinde hazırladığım sapları diktim .

Böylece bir çanta hikayesinin daha sonuna gelmiş olduk. Esen kalın . :)

Yorumlar

  1. Pek güzel imiş Büşra hatun. Eline sağlık. Ben de zamanında kitapyurdu sitesinden kitap ağaçlı bez çanta almıştım. Çok kullanışlı oluyor. Blogunu takipteyim gayrı. Sen de bana gelsene, kitap var, dizi film var, gezi var... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolunn. Evet aynen öyle bence de :) hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık bisikletteki sepet detayına özellikle bayıldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ponçik değil mi :)

      Sil
    2. Evet kesinlikle ponçik (´。• ω •。`)

      Sil
  3. Çok güzel yapmışsınız, çok beğendim :) anladığım kadarıyla çok beceriklisiniz maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sağolun , böyle anlaşılmak gurur verici :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık görüntü muhteşem olmuş güle güle kullanın ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel baktığınız için :)

      Sil
  5. Yaa çok tatliş olmuş ama emeğinize sağlık �� birde bisikleti çizip boyarken ne kullandığınızı öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekür ederim boyama değil dikiş makinesinde zigzag ayarı ile yaptım :)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar