BAHAR GÖRÜNÜMLÜ KIŞ KOMBİNİ


Herkeşşlere merhabalar   Çok değil sadece 2 gün önce çekilen fotoğraflarımla geldim bu sefer. Evet evet bildiğimiz iki gün, 22 Ocak’ta. Anadolu kar altındayken hemide . Hz Allah’ın büyüklüğü değil de nedir ki bu görüntüler? Ülkemin her bir köşesinde ayrı bir hava yaşanıyor , aynı anda. Biz de Akdenizlilere bahşedilen bu nimetten yararlanalım dedik ve kendimizi attık denüze .




Bu sefer kombin yazısı olsun dedim. İnanır mısınız üstümdeki hiç bi’şeyi kendim dikmedim.Utanıyorumasdfghjkl.
Konuyla ilgili şöyle bir durum var , çevresi tarafından dikiş diktiği bilinen bir insansan her giydiğini senin dikmiş olman bekleniyor.Bir yerden sonra insanları inandıramıyorsun hazır olduğuna. Dikiş dikenlerin başına eminim geliyordur bu olay ^^
Daha önce de kolları işlemeli elbisemden dolayı bahsetmiştim aynı olaydan.—BKNZ—



İnsan seyretmelere doyabilir mi bu güzelliği söyler misiniz ? <3 .="" burnunuza="" eminim="" geldi="" kokusu="" span="">




Gömlek-Çanta :Hatay'dan bir mağazadan alındı.
Kazak        :De Facto
Şal          :Çilenti
Panço        :Lc Wakiki
Etek         :Addax
Ayakkabı     :Venüs
Çorap        :Penti
Yazıma hasbelkader yolu düşmüş sevgili insan . Yorum bıraksana bana ne güzel oluyor 
Hepinizi seviyorum ^^

Yorumlar

Popüler Yayınlar