anneannemin cin fikirleri)))

anneannemin aklından çıkan ürünler :)





resimdeki sıvı yağ şişesi tam olarak eskiden neymiş bilmiyorum ama sanırım kola şişesi falandır onun ağzına da eski veya bitmiş deterjan şişelerinden çıkan kapağı taktıkmı bir pratik yağ şişesi olmuş oluyor gerçekten çok kullanışlı deneyim derim ben::))






bu şişede enerji verici besleyici içecek şişesi bir nevi mamaydı hastaneden geldi neyse sevimli bir şişe değil yani onun kapağını da anneannem benim delmiş artık nasıl delmiş soramadım sanırım sivri birşeyi ocakta ısıtıp delmiştir içinede tuz koymuş artık tuzluk olmuş:)) estetiikii açıdan üstüne cıncık boncuk bişeyler yapıştırılabilir:)

Yorumlar

  1. süperkadın anneanne...
    harikasn sen.. bu geridönüşüm projelerine bayıldım..
    ellerinden öperim..

    YanıtlaSil
  2. anneannemi arayayım da hemen söyleyeyim mutlu oluyor:))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar