örnek perde askısından organizerim




evet uzun zamandır eklemeye çalıştığım organizerim



yapım aşamlarını tek tek çektim hani şu perdecilerde örnek kumaşları serigerler ya onu yukarda resimi olan askıya asarlar bir perdeciden almıştık yine tülleri baktım bu askı ''beni atma ''diyor e kıyamadım:)


bende bu askının altına bir organizer yakışır dedim ve öncelikle askıyı kapladım,kumaşı silikon tabancası iledirek yapıştırdım üstüne.

demir kancayı çıkardım komple iyice yapıştırmak için.sonra iç taraftan demiri çıkardığım yere bir nokta koydum ön taraftan da kestim.

kancayı tekrar yerleştirdim zaten vidalıydı.



sonra kumaşımı ayarladım kumaşlardan terzi mehtap teyzenin sponsurluğu var.tabii onun çöpüydü kumaş:)))altına kalın bir kumaş vardı onu koydum üstüne de kahverenkli bir kumaş yerleştirip ütüledim sonrada kenarlarından iğneledim .
sıra dikiş aşamasında tabii bunu anneme devrettim malum ben pek beceremiyorum:)))



diktikten sonra kumaşı askıya yerleştirdim askının çıtpıtları vardı içinde kumaşı çıtpıtlara denk gelecek şekilde birer nokta halinde kestim çıtpıtladım sonra da:)



askının demiri çirkindi tabii haliylr üstü soyulmuştu hep..onu da kurdele ile kapladım birde fiyonk kondurdum:)



sonrada astım kapının arkasına

içinede yemek dergilerimizi koydum şuan.gerçi şuan bizim odada kolyelerim ıvırtı zıvırtı falan var içinde ama mutfağa askı alınca oraya geçirip yemek dergilerini koymayı düşünüyoruz
benden bu kadar sevgilerr....



Yorumlar

  1. Harika dönüşüm. Organizerler kullanım bakımından evlerimizde toparlayıcı oluyor.Yer de işgal etmiyor.Ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın.

    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir geri dönüşüm olmuş.çık da kullanışlı.eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. şekerciğim... süpersin...
    harika bir dönüşüm.. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  4. belgin ablam evet çok kullanışlı oldu kapının arkasında yerden acayip tasarruf yani:))

    saol gümüşlerin hobi dünyasıcım:))

    ablişkomm balcığım çok merci:))

    YanıtlaSil
  5. En kocamanından bir aferin bİr de öpücük sana

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel yapmissin ve ne kadar pratik benim cok dergim oldugundan böle biseyi bende yapabilirim aslinda. bende diy projelerle ugrasmayi cok seviyorum, simdiye kadar bloguma bir diy mi koyabildim istersen bi göz at ;)

    http://senawantmorefashion.blogspot.com/

    xx

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel düşünmüşsünüz, bende geri dönüşüm olayını her zaman onaylayan biri olarak sizi kutluyorum, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. canım bloguna girerken virüs var uyarısı veriyor. istersen bi çaresine bak;)
    organizerinda harikaaaaaa

    YanıtlaSil
  9. benden de sana öpücükler nalan ablacım:)))

    hemen gidiyorum gezeyim bir bloğunu sena:)))

    güzel yorumun için saol sibelin hobi dünyası:)))

    uyarın için saol yetenek sizin ilgileneceğim bu konuyla:))))

    YanıtlaSil
  10. süper fikir büşracım.Sen ilerde iyi bir tasarımcı olursun:)

    YanıtlaSil
  11. saol kedicibaşı:)) ama okul öncesi eğitie adım attım hobi olacaklar benim için sanırım:))emekli olunca dükkan açarım belki:)))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar