benim için yılın bombası:))






evettt işte son günlerde en çok uğraştığım iş ama değdi sanırım resimler çok iyi çıkmamış

yakından daha güzel görünüyor:)) bu kumaşlar yine perdecilerden araklama:))

yukarıdaki resimlerde önünü ve arkasını görüyorsunuz. bu organizeri dolabımın içine asmak için

tasarladım.ön yüzünde cepler var taraklarım ıvır zıvırım dolu içleri.arka yüzündede zincir var

onu monte ettim askıya askının da üzerini kapladım.daha önceden yaptığım bir lavanta torbası

vardı onu da askıya astım çok güzel oldu.zincirede takılarımı astım herşeyi ortadan kaldırmış

oldum baya bir topladı eşyalarımı...



bu cepleri ilk gördüğüm yer sevgili BYDG idi ona da selam
olsun:))

daha öncede buzdolabı için yapmıştım:))





Yorumlar

  1. muhteşem olmuş, çok iyi tasarlamış ve hayata geçirmişsin, çok sevdim denemesi zahmetli, biraz sabır gerektiriyor en azından benim için, ama çok düzenli ve kullanışlı bişey çıkmış ortaya, çok da şık görünüyor eline sağlık valla rosamarycim çok güzel şeyler yapıyosunun devamını dilerim ;)

    YanıtlaSil
  2. oo bu buzdolabı cebini aşmış:) eline sağlık, annem de yurtta kalırken dikmişti bana böyle bir organizer, çok güzel eşya topluyor gerçekten, güle güle kullan;) arkadaki takı zinciri çok güzel fikirmiş

    YanıtlaSil
  3. çok saol cecilia cımm nasıl mutlu oldum bilemessin bende böyle uzun işlere gelemem ama bu sefer buna pek bi hevesli başladım öyle olunca bitti ama her cep için bir günümü harcadım:)))

    bydg ablam çok teşekkür ederim cep ustasından bu sözleri duymak beni coşturdu:)) takı zinciriiçin de çok saol:))))

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş emeğinize değmiş ellerinize sağlık. Adı da şu olabilir HER EVE LAZIM....

    güzellikler diliyorum sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  5. çok saol evimin incileri balacım beni bayağı bir uraştırdığı için başlığı ses getirecek olsun dedim:)))

    YanıtlaSil
  6. Bendede var bu parçalardan bende mi yapsam aradığımı bulamıyorum bazen ellerine sağlık canımm


    üzücü bir haberim var bak istersen birde tavsiye fotograflarına blog isimlerini yaz canım
    http://www.dantelorgum.com/26/dantel/cdlerim-acikta-kalmasin/orgu-elisi.html

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bu çalışma çok güzel, gerçekten bu tür organizerler çok işe yarıyor. Bende dara düştükçe bunlardan yapıyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. kuzummm ben yayına girer girmez yorum yapmak için bekliyordum ancak benim bilgisayara kötü bişiler oldu.. moralim sıfır.. eve gelincede o yüzden bilg. görmek istemedi gözüm.. ancak şimdi dayanamayarak açtım bişiler ekliim dedim ve yorum yazayım..
    harika bir çalışma çıkarmışsın seni tebrik ediyorum..
    eline sağlık..
    çok kullanışlı bişi.. ve maliyeti de yok.. on kez kutluyorum seni..

    YanıtlaSil
  9. tatlım çok güzel olmuş oganizerin ellerine sağlık bende bekarken odama yapmıştım.Evlenince annem köydeki eve götürmüş banyosuna asmış bu tarz organizerlerin ömrü uzun oluyor.

    YanıtlaSil
  10. Her eve Lazım demekle canım bizlerin de yapması gerekli anlamında kullandım :)

    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  11. yeldacım çok teşekkür ederim bu hatırlatma için son yaptığım çalışmalar genelde koymayı unutmuşum:(( bunlar beni üzüyor ama napalım yapacak birşey yok:(


    RENKLİCE HOBİLER: çok teşekkür ederim:))


    CELEBİ ABLAM pcne geçmiş olsun benimde net bozuk 2 gündür yeni cevap yazabiliyorum çok teşekkürler:))


    EVİMİN İNCİLERİCİM anladım şimdi teşekkürler yorum için:)))

    YanıtlaSil
  12. süper süper....bayidım....çok güzel bir düzenleyici ve çok fonksiyonel....tebrikler....sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar