bu nedir?


bu pencere anneannemlerin yatak odalarının penceresi. yatak odası ikinci katta.kapının

önündede çardak var üstüne asma sardırmışlar.üzümlerini de terastan topluyorlar bazende

merdivenle aşağıdan toplanıyor neyse geleyim konuya şimdi bu pencere tarafındaki zümler ne

yerden nede terastan alınabiliyor ulaşımı zor yani . oturdukları yerde de sivrisinekler çok

pencereler telsiz olmaz işte anneannemlerin cin fikiri:




penceredeki tele fermuar dikmişler üzüm alacaklarızaman açıyorlar fermuarı sonra geri

kapıyorlar.çok bayılıyorum bu pencereye:))

Yorumlar

  1. Pek akıllıca bir cin fikir. Bende kendimi pratik sanırdım:))

    YanıtlaSil
  2. gülümsettin beni renklicecim saol:))

    YanıtlaSil
  3. Süpeeeeeer çözüm. Harika fikir bayıldım.Ananenizde harika dahice fikirler daha vardır diye tahmin ediyorum.

    Selamlarımı iletin lütfen.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. saol celebi ablam:))


    evimin incileri ablam hiç sorma o konuyu anneanneme blog açmak lazım ilkokul mezunu profesördür o:))

    YanıtlaSil
  5. anneannene çekmişsin belli oldu:) süper anneanne:)

    YanıtlaSil
  6. hep öyle derler kedicibaşım:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar