Bu kesin senin işin büşra.Yaa ama nerden anladın :)



herkese hayırlı cumalar :)
 geçenlerde bi dolap temizliği yaptım . gerçi sık sık yaptığım bişeydir . dolabımda giymediğim tek bi çöpü bile fazladan bekletmem kefenin cebi yok demi ama ?



geri dönüşebilecekse dönüşmek üzere ayrılırlar yoksa toz bezi ve bilimum temizlik işleri için kullanılırlar. velev ki küçülmüş(ki bu çok nadir oluyor yıllardır aynı ebattayım pek büyüyemiyorum :) işte onları da ihtiyaç sahiplerine veririm.

söylemesi ayıp konu komşunun ve yetişmekte olan kız sahibi teyzelerden dolabımı görenler olursa , bi dahakine kızlarını da getirip:

- bak büşra ablanın dolabına ne kadar düzenli her zaman öyledir o. ne zaman açsa hep düzenlidir . bakta örnek al. gibi şeyler söylerler. üstünüze afiyet pek düzenli bi insanımdır :)

bi de kardeşimin serzenişleri oluyor arada:

-abla sen manyak mısın? burası mağaza değil kendini kaptırma :)

kendisinin dolabının kapağını açınca kafamıza bişeyler dökülme ihtimali yüksek çünkü :)
1232752512 kere bisikletinin anahtarını, 5896545522365 kere en sevdiği formasını  ve 589644265422 kere de envai çeşit kırtasiye malzemesini altı üstü 5 raflı tek kapaklı bir dolapta kaybetti.

kendisi başarılı ve ukala bi insandır. aynı sene sınava hazırlanınca(ben ygs o sbs) sınavlarsan sonra evden kaç çuval kitap attık sayamadık :)  sınav dönemi onun çalışma masası ile benimki arasındaki fark 1 km öteden okunuyordu . arkadaş kulaklığını takar tv yi açar test çözer ilginç bi konsantrasyon tarzı vardı ama 426 puanla anadalo öğretmen lisesini kazandı kerata :)

velhasılı kelam mevzuya gelelim :)

bir dolap temizleme serüveni sırasında resimde gördüğünüz kot eteğimi çıkardım. kendisini yaklaşık 8 sene önce almıştım. üzerine yapıştırıcı damlamıştı ve o kısım sertleşip kırılınca bir boşluk meydana gelmişti. sonra ben üzerine kurdele nakışı ile bir kapatma çalışması yapmıştım . o da güzeldi lakin seneler geçince kurdelelerin rengi soldu ve nihayetinde onlarda eskidi. (ne eskimiyor ki bu dünyada evlat!)

sonra onları söküp 2. bir yenileme çalışması içine girdim.

bu arada bir staj anısı daha : sevgili nurgül hocam dantel bir t-shirt satın almıştı. fazla sade bulduk biz onu.. daha sonra nurgül hocam birisinden arakladığı (kimdi şu an hatırlamıyorum) perde artanını okula getirince bende t-shırt ün arkasına 3 farklı boyutta alt alta fiyonk yapmıştım . resmini çekmiş olsam eklerdim ama maalesef :S

sonracağıma artan perdenin artanından bir parça almıştım ki dikiş kutumda görünce şimşekler çaktı ve eteğe o tülü uygulamaya karar verdim. bilmiyorum sizce ne kadar başarılı bir çalışma ama ben sevdim :)

üstteki kusuru kapatmak için hafif şekilsiz bir kalp kestim ,diktim ve üzerine minik inciler kondurdum.

alttaki kusuru için de tabi ki çok sevdiğim bir obje olan fiyonk yapıp diktim.

daha sonra bunu giydim ve habib-i neccar dağına, çardaklara , komşularımızla beraber oturmaya gittik..

tam eteğim nasıl olmuş diyecektim ki komşumuz :

- kesin senin işindir o büşra dedi.

bende:

-yaa ama nerden anladın çok mu belli benim yaptığım orjinal durmuyor mu yani? dedim de

- hayır ben seni tanıyorum sadece. dedi :)

sonra başka birine sordum nerden aldın dedi hahahah :D





ya bi de malım çok kıymetlidir benim . yıkama talimatına uyarım mandal kullanmam  vs.. 8 seneyi deviren kıyafetlerim var bazen yeni mi aldın diye sorarlar ama ben hava atarak ay tatlım söylemesi ayıp -- sene oldu derim :) gelen tepkilerden memnunum:)

bi de işin şu kısmı var büyümediğim için küçülmüyorlar :)

kilo almıyorum bebeğim kıyafetler ne yapsın :)))




o kadar lafını ettim işte dolabımdan bir kesit :)

herkese hayırlı günler ..


Yorumlar

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar