deh eşeğim deh deh ( :


 





herkese hayırlı sabahlar olsun :) burdan Nurgül ve İslim hoca'ma da selamlar olsun :) kaynağımızın babası islim hocadır çünkü :) nasrettin hoca ve eşeğini kendisinden almıştık :) nasrettin hocasını ve eşeğini ayırarak , eşeğinden kukla yapmak için eva kullandık :)





fikir  benim abla'mdan çıktı tabiki .sonra bende kopya çektim :) bu sene kesip biçtiğimiz hayvanın börtü böceğin haddi hesabı yoktu .. sınav dönemi benim için kafa dağıtacağım anlar olduğundan hepsi benim canımdır vesselam :)

yukardaki eşek ablamın yaptığı . tabiki benimki daha güzel hihihihihi :D:D  






bu eşek de benim yaptığım :)





ve işte nasrettin hocamız ve eşeği..



bu da eşeğimizin kaşı gözü boyalı hali :)





bu da eşeğimizin kaşı gözü boyasız hali. peki biz bunun ile ne yaptık?? fotokopi makinesinin tonerinden tasarruf amaçlı kaşını gözünü boyasız çizdik zaten kalıp olarak kullandık :) size hangisi lazım ise keyfinize kalmış  :)

bu arada nurgül hocamızdan öğrendiğim eşek türküsünü söylemeden geçemeyeceğim :)



eşeğimin gözlerinden dürbün yaparım
dürbün gibi dağlar,zümrüt gibi bağlar
eşek neden ağlar
deh eşeğim deh deh
sus eşeğim sus sus


eşeğimin derisinden davul yaparım
davul gibi dağlar,zümrüt gibi bağlar
eşek neden ağlar
deh eşeğim deh deh
sus eşeğim sus sus


eşeğimin kuyruğundan kırbaç yaparım
kırbaç gibi dağlar, zümrüt gibi bağlar
eşek neden ağlar
deh eşeğim deh deh
sus eşeğim sus sus



PS:    Eşek mi eşşek mi : tdk ya göre eşek doğrudur ama burdaki yorum süperdi :) 

hayvan olanına eşek, insan olanına ise eşşek diyerek çözümleyebileceğimiz sorunsal.

hahahha ben sinirimin derecesine göre ayarlarım o Ş'yi . tamam hoş değil ama kardeşime kullanıyorum 3 Ş'li bir eşşşek o :)

Yorumlar

  1. Çok şeker olmuş :)elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ay kız ben seni yerim süper anlatım süper üretim eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim ablacığımm :)aslında tereddütdeydim iyi oldu mu ki diye yorumun iyi geldi ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar