Öğrenci Evi Halleri - 1




yeni evimden, yeni hayatımdan, yeni okulumdan  herkese selamlar :)
bi koşu ygs'ye girdim geldim:) adlı yazımda bir temennim vardı.. inşallah seneye hayatıma bir okul önceci olarak devam ederim diye.şimdi oradan yazıyorum işte;)

NOT: Bu ve bundan sonraki postlar meşakkatli bir ulaşma sürecinden sonraki günleri içermektedir.

İlk şehirler arası otobüs yolculuğumu ve ilk tramvay deneyimimi aynı gün yaşamış olmakla beraber kaldığım evi bir sokak ötesine kadar buldum. yani az daha gitsem kapıyı görecekmişim :) yol çıkarma becerimi babamın genlerinden almış olduğumu düşünüyorum:)

velhasılı kelam gelir gelmez öyle bir yoğunluğun içine düştüm ki bu kadar beklemiyordum açıkçası... o yüzden okul açılalı 2 aya yakın oldu ama ben daha yeni yazabildim :)




evet gelir gelmez tarzımı odaya yansıttım gördüğünüz gibi  : D








tabii olarak yeni düzene geçince bazı ihtiyaçlar da oldu.. örneğin kirli sepeti .. 

ucuzcukçularda da bulunabilecek bişey ama gidip kirli sepeti satın almayı kendime yakıştıramadım. yani benim hayat düsturum olan bedava sirke baldan tatlıdır kalıbına uymazdı o davranış :))

malzemelerle işe başlamak isterim:

-koli 

( koliyi arkadaştan istedim evden bişeyler getirmiş koli boşa çıkınca verdi sağolsun.sağol fatma :)

-a4

( bu zaten bende mevcuttu a4süz öğrenci neye benzer? tahinsiz pekmeze, peynirsiz ekmeğe, makarnasız öğrenci evine vs...) 

-perde tülü

(bunu evden getirdim dış kapının dış mandalının bişeysinden eve gelmiş bende sahiplendim:)

-zımba

(onu da oda arkadaşım verdi sağolsun. sağol habibe:)

-koli bantı 

(olsa fena olmaz ama olmasa da olur:)


AŞAMA 1:

koli, bir bıçak yardımı ile yatağın altına sığacak şekilde kısaltılır.

AŞAMA 2:

kısaltılan koli a4 kağıdı ile kaplanır.

AŞAMA 3:

üst kısmından ip geçirilerek büzdürülen tül parçası kolinin etrafına gerilir ve muhtelif yerlerden zımbalanır.

not: ben tülü evde bu amaçla kullanmak için üst kısmına ip geçirecek yer dikmiştim ama teğel alma yöntemiyle de yapılabilir ..




ve son olarak kullanıma hazır:))






ve bir başka kolaylık eşarp askısı.. değişik bir formatta evde de kullanıyordum ama bunu , yenilenmek iyidir;)


1.öncelikle beyaz köpük bulunur.(beyaz eşya dükkanları alternatif.)

2.üzerini kaplayacak zevke göre kumaş bulunur.(konu komşu ,yakındaki terziden artan kumaş isteme vs)

3.iki adet asılacak yer yapılır ve tamam:)

4. ve tabi fiyonksuz olmazdı :)


kapının arkasına askıya asmak daha kolay ama biz orayı kullandığımız için bu arkadaşa başka bir yer gerekiyordu bu yüzden çivi çakmak icap etti. çekiç ne gezer öğrenci evinde (tornavidemız var ma:) diyerekten bahçeden taş aramaya koyulduk çekiç formatında sağlam bi taşla eve döndüm ve onları çaktım . eşarp askılığımı çivilere monte ederekten kullanmaya başladım.görüldüğü üzere köşelerinden iğnelemek suretiyle eşarplarımı kırışmadan muhafaza edebiliyorum. zamandan da tasarruf ütü vakit kaybı:)

bu fikir yıllar önce bana şurdan gelmişti. onu da belirteyim dedim:)


estetik güzel şeydir vesselam..

güzelleştirin , güzelleşin..

esen kalın..   :)




Yorumlar

  1. Allah başarılar cversin.hayırlı olsun yeni okulun.hangi şehire gittin merak ettim:))

    YanıtlaSil
  2. kuzum.. derslerinde ve hobilerinde başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kedicibaşı konyadayım bu yazımdan bilgilenebilirsin:) :http://busragok.blogspot.com/2013/08/konya.html

    teşekkür ederim ablacım:)

    YanıtlaSil
  4. ben de konyalıyım hoşgeldin belki görüşürüz kim bilir:))

    YanıtlaSil
  5. odan hayırlı olsun. ne güzel olmuş kirli sepetin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar