finaller minaller ....part 2

herkese güzel bi cumartesinden selamlar ...

güzel diyorum neden? çünkü her gün güzel ki .. bakmasını bilene tabii.. ne var sanki hep birilerini ısırmaya hazır değil de sakin sakin yaşamayı öğrensek?? 

 NOT:  bu bir komşu protestosudur!





bu hafta komşularımız pek bi atarlıydı.finaller münasaebetiyle gerilmiş olan öğrenci sinirlerini anlarım ama koca koca adamların kızları güçsüz görüp ezmeye çalışması hiç yakışık alır cinsten değil. onlar da heralde konyanın hava kirliliğinden olsa gerek beyne oksijen götüren damarlarda bi tıkanıklık mevcut diye düşünmekteyim!!

öncelikle resimden başlayayım. bizim bu karşı apt.nın bize bakan dairesinde de öğrenciler oturuyor. sabah kendi penceremi açtığım vakit bi de ne göreyim karşı pencerede bi not!!

resimden okuyamayanlar için çeviri:

mümin kardeşlerim yiyiniz içiniz israf etmeyiniz mutfak ışığınız açık kalıyor dikkat edelim please(kibarlık abidesi komşularımız:) gece gözümüzü alıyor ARÜ

ARÜ yü anlamış değilim herhalde mahlas tarzı bişey yapmışlar:D

biz de bayağı bi güldük ve karşılık yazdık :









onlar da bizim yazıyı görünce güldüler biz komiklik olsun diye yazmıştık falan dediler aradaki mesafe az olunca seslensen duyuluyor zaten:)

sonra cevap yazdılar '' hee tamam dua edelim please '' diye :D please'e koptuk yalnız :D

 blogumun farkında değillerdir umarım :D eğer öyleyse dua ettim gençler başarılar dilerim :D

neyse bu eğlenceliydi de şu birinci kattaki atarlı komşu ya çok sinirlendim.kapıyı da ben açınca adamın bütün şikayetlerini ben dinledim. terbiyemi takınıp cevap vermedim diye kendini haklı bulup iyice atarlandı beyefendi(!) neymiş 2 hafta önce tuvalet çukuru patlamış biz öğrenciyiz ya cahiliz toplu yaşama kurallarından anlamayız kesin biz tıkamışızdır , bize hesap sormaya gelmiş. evini pislik asmış birimiz de gidip sormamışız:
- geçmiş olsun temizliğine yardım edelim mi ? diye.
oldu canım her sabah uğrarız artık
-abi bugün bi patlak çatlak bişey var mı? silinecek temizlenecek  yer varsa biz yapalım abla yorulmasın. abi ne olur camlarınızı bi sileyim .

suçun büyüğü bizde tabi haklı adam. ama ne yapalım henüz müneccimlik yeteneğimiz gelişmediğinden bilemedik başına gelenleri.

içinde biriktirmiş biriktirmiş geldi bize döktü eteğindeki bütün taşları.

neymiş bahçeye sürekli çöp atıyormuşuz inin temizleyin diyor . yav bi kere bahçedeki çöp , çöp torbasında. bizde çöp torbasına para verecek göz var mı acaba? :D bim sağolsun market poşeti kullanıyoruz :D
ayrıca aşağı kadar inmişken bahçeden dışarı da çıkıverir atarım yani niye kapının önüne bırakayım?

sanki çöp poşetinin üzerinde adımız yazıyor :D

neyse kapıyı açan kişi olaraktan adamı sabırla dinleyip (o esnada kapıyı yüzüne çarpsam mı tereddütleri içerisinde) tamam ev sahibimize iletirim dedim. adam ikna olmadı ama neyse . ev sahibini aradık mevzuyu halletti tamir işlerini yaptılar vs . sıra para istemeye gelince bizim atarlı komşumuz pek bi yumuşadı ne hikmetse ?? parasını verdik de böylece kapanmış oldu mevzu.

bu konuda  KOMŞULUK yazısını okuyabilirsiniz.

tam manasıyla komşuluk görevlerimizi yerimize getiriyoruz biz mükemmel komşuyuz demiyorum ben. ama böyle şeyler yaşadıkça kimseye selam vermek bile gelmiyor içimden . bize ön yargılı davranılmasa daha iyi şeyler düşünebilirdim. ama benim ön yargıları yıkacak ne zamanım var ne de sabrım.. 

işte insan ilişkileri böyle yok olup gidiyor ve insanlıktan uzaklaşıyoruz..

“- İnsan, komşusunu, kardeşini ve babasını öldürmedikçe kıyamet kopmaz”   \hadis- i şerif \



Yorumlar

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar