tavşan bana baksana tiki tiki yapsanaaa :) tiki nedir arkadaş !?!?


herkese selamlar :)


bir geri dönüşüm etkinliği ile daha buradayım. sevgili tavşanlarımız tuvalet kağıdı rulosundan yapıldılar. fiyonk aşığı bi insan olaraktan  papyonlar benden çıktı :D



etkinlik ayrıntısı yazmaya gerek duymuyorum zaten resimlerden hepsi anlaşılıyor. el becerisinin kesinlikle olması gerektiği okul öncesi öğretmenlerimiz zaten bakarak da kalıbını çıkarabilirler . (!)

el becerisi demişken , yahu bi kesme işlemini bile hakkıyla yerine getiremeyen okul önceciler diplomayı kasaptan mı aldı acaba çok merak ediyorum..

ülkemizin yaşam şartlarının getirdiği bişey olsa da ;

- puanım buraya yetti aslında sayısalcıyım,

-öğretmenlik bi bayan için çok uygun bi meslek,

-5 gün çalışıyorsun 2 gün tatil , yaz tatiliydi 15 tatiliydi çok avantajlı,

- yarım gün çalışmak varken neden başka mesleği seçeyim ki vs gibi nedenlerle insanlar yapamayacakları meslekleri seçmesinler!

günde 20 litre süt veren bi inek varmış . bunun namını duyan devlet ineği satın almış ve devlet çiftliğinde beslemeye başlamış. ondan sonraki günlerde inek 10 litre süt vermeye başlamış, bunun sebebini sormuşlar ve

-''artık devlet memuru oldum o kadar çok çalışmama gerek kalmadı,'' demiş.

bu mantıkta yaşamayalım , devlet memurluğunu sadece rahat meslek tanımından dolayı seçmek kişinin kendisini harcamasıdır.halbuki herkes ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bi seçim yapsa\yönlendirilse ülkede çok daha mutlu insanlar olur. üretim çok daha artar.

aynı şekilde öğretmenlik de hafife alınamaz o yüzden her önüne gelen öğretmen olmamalı . yeni bi uygulama olan alan sınavı bence takdir edilmeli. gerçi okul öncesi bu uygulamanın dışında tutuldu ama önümüzdeki dönemlerde okul öncesi de dahil edilecektir diye bekliyorum..

0-6 yaşın önemi alenen bilinirken , ülkemizin geleceğini tehlikeye atacak insanlara sesleniyorum. vicdan ve merhamet yoksunluğu yaşıyorsanız lütfen öğretmenliği tercih etmeyin hele okul öncesini hiç tercih etmeyin.

NOT:  öfkemin çoğunluğu staj dönemimde tanıdığım öğretmen müsveddelerinden gelmektedir.rabbim kişilik bozukluğu yaşayan insanlarla karşılaştırmasın hele öğretmenlerle hiç karşılaştırmasın!!


neyse gelelim yazımla henüz bi alakaya bağlayamadığım başlığıma :) bu bir tavşan şarkısı. hemen sözlerini paylaşıyorum:

Tavşanım tavşanım minik tavşanım
Tavşanımın patileri eskimiş,yırtılmış
Tavşanıma bak,tavşanıma bak
Tavşan bana baksana çiki çiki yapsana
Bak karşıdan tazı geliyor çabucak kaçsana

Tavşanım Tavşınımın pabuçları var
Tavşanımın pabuçları eskimiş,yırtılmış
Durmadan ağlar,durmadan ağlar
Tavşan bana baksana çiki çiki yapsana
Bak avcı geliyor çabucak kaçsana

yer yer tiki tiki yer yer çiki çiki olan  şarkınun bu kısmına bi türlü ısınamadım gitti :) sebebini bilemiyorum .. :)


dinlemek isteyenler için TAVŞANIM ŞARKISI. 

Yorumlar

  1. bu haftaki link paylaşım gününde bu etkinliği bizimle paylaşmak istermisin ne dersin çok şeker tavşanlar bunlar

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:) paylaştım oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel : )) teşekkürler büşracım deminden beridir bloğuna bakıyorum ne güzel postların var keşke daha sık yayın yapsan

    YanıtlaSil
  4. ben teşekkür ederim:) aslında paylaşmak istediğim çok şey ama vakit darlığından maalesf sık sık yayın hazırlayamıyorum :) talebiniz beni çok mutlu etti söylemeden geçmek istemedim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar