Çizgili Aşkına : Denim-Çizgili Kombin || For The Love of Striped : Denim-Striped style



Denim-Çizgili Kombin yapmadan bir yazı kapatmak elbette olmazdı . Hem de bir parça kırmızı serpiştirmeden ? Weekend style ile bir yazıda daha beraberiz detaylar için devam edelim .



Denim-Çizgili Kombin



Bir kaç ay önce diktiğim kot eteği bilenler bilir . Düğmeleri için çakım videosu da çekmiştim hatta youtube kanalımın ilk videosu olur kendisi. Kanala abone olmak isteyenleri buradan alabiliriz^^




Kot giyeceğim zaman nedense elim en çok çizgililere gidiyor Sizin de kot ve … ayrılmaz ikilimdir dediğiniz bir parça var mı ? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim .
Çizgili bluzum H&M ‘in yeni sezon parçalarından birisi ve kumaşı efsane güzel . Dikim kalitesi de benden geçer not alınca kaptım geldim eve. Beden olarak XS giymeme rağmen salaş sevdiğim için M beden aldım görüntü bu şekilde oluyor size de fikir olsun .Sadece kolları uzun geldi onu da evde kendim kısalttım .Hiç kısaltmadan katlayarak da kullanabilirdim sonradan geldi aklıma.
H&M’den daha önce de bir çizgili bluz almıştım.( Bknz:Jilenin içine giymiştim. ) Onun kumaşı da çok güzeldi. 

Kot Etek Nasıl Dikilir?


Hemen size linkini ekliyorum tüm detayları orada bulabirsiniz .

Gördüğünüz gibi önceki kombinimde de çizgili kimono kullanmışım. Onun dikim yazısı ve kalıp bilgilerini de ekliyorum.



Yorumlar

Popüler Yayınlar