benim annem şeyy..hem öğretmen hem terzi hem tasarımcı hem modacı hem ayakkabı bağlayıcısı :P

İşte böyle bi kızım olsun istiyorum :D bi zamanlar şöyle bi reklam vardı . bayılırdım bu reklama her çıktığında gülerdim halen de çok severim .kaliteli reklamlara tekrar tekrar bakmayı çok seviyorum bi de favori BALIKlarım var benim :)

 her neyse konuyu dağıtmayayım bu aralar pek bi terziliğe soyundum.her zaman hayalim olan bi işi ciddi anlamda(kendi açımdan) faaliyete geçirdim. inşallah bu alanda bilgilenip profesyonel iş yapmak istiyorum. bir gün çoluk çombolağa karışırsam kızım aynen reklamdaki gibi mesleklerimi saya saya bitiremesin istiyorum :D en büyük hayalim ayakkabı bağlayıcısı olmak sevgili dosslar :D bölüm başkanımız okusa okuldan atar beni hahaha :D





dippçik not: fotoğraftaki uçan balon şeysilerini şurada anlatmıştım :)



   


ilk olarak yukarda gördüğünüz çalıkuşu eteğini diktim. benden sonra herkeşşler böyle yüksek bel saplı kulplu etekler diktiler de hiç biri benim gibi yapamadılar :P kesimi için şu videodan yararlandım.





Sonra bi kumaş araştırmaya çıktım aman allahımm güzel kumaşların metresi 20 küsür tl. hazır alırım o zaman ne manası kalır . bu işin parçacılardan geçtiğini anlayıp çuvaldan seçerek bulduğum kumaşlarla bu eteği diktim :)



fermuarımı görüyorsunuz acemi şansı :D tam acemi şansı da değil aslında hakkımı yemeyeyim gizli fermuar ayağım olmadığı için şu aşırı mantıklı video sayesinde çok düzgün diktim :)

yeri gelmişken bi de fiyonk yapımını benden dinleyin istedimm ;)

                                                                             


bu fiyonkta yaklaşık 40 cm boyunda 20 cm eninde kumaş kullandım. kumaşı her iki kenarından ortaya uzunlamasına katladım. 

                                                                                   

uzunlamasına katladığım yerlerden içeri doğru ortada birleştirdim.



                                                                                       


daha sonra tam ortadan teğel aldım ve büzdürdüm . istenilen uzunlukta sap da yapılırsa tamamdır. kenar dikişi vs uğraştırmadığı için fiyonk yapımlarından en çok bu tekniği seviyorum :)





gelelim bütün güzelliklerin bir arada olduğu muhteşem kumaşımdan diktiğim yüksek bel kloş eteğime :) hem pembe hem kalpli hem yüksek bel hem fiyonklu hem kloş ımmmmm tadından yenmez :) kot gömlekle kombinliyorum çok tatlı oluyor :) ayrıca usta abla dövecek gibi konuşsa da bu etekte  şu videodan yararlandım :)

bu kloş eteklerin pratik kesiminde iki yöntem bulmuş oldum. biri ilk resimdeki gibi iki parçadan oluşup diktiğim bi de bu pembedeki gibi tek parça olan. ikisi de kolay ve mantıklı bel ölçüsünü bölüyorsun tamam. bu yöntemler kumaşa ve modele göre seçilebilir çünkü ilk yöntem için kare kumaş gerekiyor bu yüzden kıyas yapmıyorum :)



    



hopp bi fiyonklu model daha :) tamam doydum bundan sonra fiyonklara ara vereceğim :)






ve burda da bir tamir hikayesi yer alıyor.. küçük gelen gömleğin (34 bedenim ama dar oluyor O_o ) yakasındaki süsü çıkarılır düğmelerin yanına eklenir ve düğmeler üztüne geçirilir böylece genişler :)) artan parça ne yapılır ? yakaya fiyonnkkk :))


fiyonklara ara vereceğim deyip de bu hikayeyi anlatmam çok manidar oldu tamam bi vaka daha var sabredin sonraki postta fiyonk görmeyeceksiniz doya doya bakın :D

                                                                                


bu daaa son proje.adı da '' banyoyu minnoşlaştırma projesi '' :)) deterjan kutusunu kaplayıp banyoya bi şirinlik getirmişken bide çöpçü olmam münasebetiyle biriktirdiğim dondurma ve lokum kutularını kapladım . içine kokulu şekilli şippşirin sabunlar koyacağım :))


vay beee bol fiyonklu bi postun sonuna gelmiş bulunuyoruz .. 

tatilin sonuna yaklaşırken en çok üzüldüğüm şeylerden birisi dikiş makinesinden çookk uzaklarda olacak olmam :(( umarım birgün kendi makineme sahip olurum :)


bi de çanta dikim işine girdim çok yakında çanta dikiş hikayemle döneceğimm ;)


fiyonk delisi bu kızdan herkese selamlar :)



Yorumlar

  1. Maşallah maşallah bir sürü güzel şey dikmişsiniz :)
    O reklamı ben de çok severdim şimdi düşündüm de ben de öyle bir anne olmak isterim :))
    Elinize sağlık tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin yorumunusu görünce çok sevindi dikişlerinizi takip ediyorum siz beğendiyseniz olmuştur :)) inşallah öyle anneler oluruz tabi sizinkinin gerçekleşmesi daha muhtemel benim yolum uzun :) çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Harika olmuş bu etekler, bayıldım! Hemen de takibe aldım sizi, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğradım size ;) teşekkür ediyorum çok sağolun :)

      Sil
  3. Merhaba :) bende dikiş yapmaya başlamak üzere olanlardanım :) ancak hala bir makinem yok bana önerebileceğiniz güzel uygun bir makine var mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar efendim :) benim Makinem hommemax bimden almıştım. Tabii hayallerimi süsleyen güzel ürünler var ama şu anda şartlarım uygun değil :) phaff marka lı ürünleri öneririm :)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar