çanta işine el attım bi o eksikti dediler :)

muhteşem bi haftasonundan merhabalar diye giriş yapmayı çok istemekle beraber çokkkk sıkılllldımmm bu nası cumartesiiii diye giriş yapacağım maalesef..  :(
zaten bunalmış olan ruhum akdeniz sıcağı ile duble bunalarak kendisini buraya atmış bulunmakta.kim bu tatili bu kadar uzun yapmayı akıl etti acaba ? hangi zeki o ? gelmesin benim yanıma !!
bu ne arkadaş tatiller sıkılmak için konulmuş resmen.

 I  love rutin !! 


Neyse ki bugün yeni kumaş aldım ve kürkçü dükkanıma dönene kadar oyalanacak bişey bulmuş oldum :))

komek kayıtları 1 eylül de başlıyormuş bu arada.. konyalılara selam olsun :)kayıtlar için heyecanlı bekleyişim umarım hezeyana uğramaz. ders programımı bilmeden kayıtlar bitiyor çok sıkıntı oluyor :(( istediğim kursları haftasonu bulabilme temennisi içindeyim :)

gelelim postumun mevzuuuna... çanta diktim !! :))



bi kaç sene önce baza yaptırmıştık sanayide. odamızı yenilemiştik onun postu da vardı da resimler silinince telef oldu eski postlarım :( bazanın kaplamasından artan deri kumaşı vermişlerdi. durup duruyordu bende bi çanta işine el atayım dedim :) yine annemin sanayiden topladığı tanıtım kumaşlarını kullanarak dikdörtgen torba şeklinde bi çanta diktim. içerden köşe yaptım .





annemin atmadan önce:

 - çiçeklerini al bişeyler yaparsın.

dediği eski çantasını kestim doğradım ve çiçeklerini silikon yardımıyla yeni diktiğim çantama yapıştırdım :)

çantanın sapıda annemden :D yeni çantasının çapraz sapını yürüttüm :D

baktım bu sap işi orjinal oluyor kaliteli çanta kullanan bi kaç tanıdıktan kullanmadığınız çapraz saplarınızı alabilirmiyim ricası ile bi sürü sap sahibi oldum :))

onları da yakında bi baltaya  pardon çantaya sap edeceğim :D:D

yalnız çantayı görenlerin :

-bunu da kesin sen yapmışssındır .

 -hmm sen yaptın demi.

-allah seni naapmasın kız bunu da mı sen diktin .

diyerek nazar değmesin diye çimdiklemelerinden hiç hoşlanmıyorum !! beni tanımayan insanlar arasında yaşamak istiyorum :S


şimdilik bu kadar allaha emanet canlar bunalımlı raziyeden selamlar ....

Yorumlar

  1. Becerikli hanımlara bayılıyorum .

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş... Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili resim defterimm :))

      Sil
  3. çantan çok hoş ve şirin olmuş eline sağlık.önceki resimlerin silinmesine üzüldüm.güzel bir bloğun var.izlemedeyim .sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili meslektaşım :)) o resimlere bende halen üzülüyorum :((

      Sil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)
    Blogunuzu izlemeye aldım banada beklerim :)

    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili mascara :)) gidiyorum ziyarete :)

      Sil
  5. çok güzel olmuş:)) eline saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ayşe ablaa :)) yorumuna çok mutlu oldumm :))bende bugünlerde seni düşünüyordum giyim kursuna yazıldım :)) bu sene kursa gelecek misin gerçi ben ilk seviyedeyim sena uymaz :P ama başka kursa gelirsin belki yine görüşürüz:)

      Sil
    2. bi de benim telefonum azrızalandı numaranı kybettm yorumda bırakabilir misin onay yapmadan kaydederdm :))

      Sil
  6. ellerine sağlık ne güzle birşeyle uğraşıyosun tebrikler:)) takipteyim sizi bende bloğuma beklerim:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim geliyorum ziyarete :))

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar...
    Herşey çok şirin bu sayfada :)
    Sizi ekledim bende sayfama beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgilerinizi aldım bende yolluyorum efendim :)) çok teşekkürler geliyorum hemen ziyarete :))

      Sil
  9. Sizi kardeş blogların birinden buldum. Takibe aldım. Beğeneceğiniz bloğuma sizi de beklerim. Sevgiyle kalın. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretİniz için çok teşekkür ederim bende uğruyorm hemen :)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar