bunu da başardım ! :)

ben artık bloguma düzenli yazı yazma isteğimden vazgeçtim. olmuyor arkadaş. ne kadan meşgul ve müşkül bir insanım ya Hu ! öyle serbest bırakıyorum belki isteğim çoğalır:P 
blogger takibine bayılmakla beraber güncelleme konusunda sıkıntı çekiyorum.napalım olduğu kadar artıkın :)
  



şurada iğne oyası kursuna gittiğimi söylemiştim ilk çiçeklerimde havlu yaptıktan sonra baktım havlu işini özlemişim arkası geldi :) bunu da başarmakla beraber ilerlettim de .. merak etmeyin kurstaki teyzeler kadar psikopata bağlamadım iğne oyası pika takımı nedir arkadaş. O_o





aynı çiçek modelini değişik boyutlarda yapıp simetrik bi şekilde yerleştirdim ve ortaya bu havlu çıktı.




aşağıdaki arkadaşda değişiklik olsun dedim aynı çiçek modelinin gelinciğe döndürerek kullandım..











bu morlu arkadaşı bi kaç saatte yapıverdim. fiyonk sevgilisi bi insan olunca daha bi zevk aldım bitirdiğim zaman karşımda duran görüntüden :) bi arkadaşıma hediye oldu kendileri hayırlı günlerde kullanır inşallah . . :)




kurdele nakışı olsun iğne oyası olsun ve ya herhangi bi iş ben en çok çabuk bitenlerini severim o yüzden havlu işlemek in takım yapmak out . yapayım hoop bi çırpıda bitsin yenisi gelsin :)
ama her zaman mümkün değil tabii. uzun iş olarak görsem de bi hafta çıkmadan bitirdiğim ürünlerden yazma . anneanneme hediye ettim bu yazmayı güle güle kullansın inşallah :)

insanın kendi emek vererek yaptığı ürünleri hediye etmesi de ayrı bi mutluluk içeriyor. hem karşı taraf ne kadar değerli olduğunu görüyor hem ben ufak şeylerle karşımdakinini sevindirdiğim için mutlu oluyorum :)


NOT:bu sayfadaki havlulara sipariş de almaktayım ilgilenen olursa yorum bırakabilir .. :)




Yorumlar

  1. iğne oyaları harika olmuş, ellerinize sağlık. büyük emek...

    YanıtlaSil
  2. This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me.
    Many thanks!

    Feel free to surf to my site ... around buying property ()

    YanıtlaSil
  3. İğne oyası büyük emek.iğne oyasını yapan her türlü el işini başarıyla yapar demektir.elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar