çakma terzi iş başında vaavvv diyebilirsiniz :))








sendromsuz bir pazartesiden herkese merhabalar :)) halen takipçim kalmış mıdır bilemiyorum ama( malum mevsim değişikliklerinden başka post yayınlayamıyorum :D ) kalanlara merhaba efenim . şimdi ultra yoğun bi insan olunca öyle oluyor napalım :) 

bi de  instagram zımbırtısı furyasına bende katıldım orayı bloga çevirdim öyle takılıyoruz :) google amcaları blogger ı android uygulama yapsalar  hiç fena olmaz hani :) bildiğim kadarıyla henüz öyle bişey yok bilen varsa bana da söylesin :)

tabi şimdi hemen instagram hesabımın reklamını yapmam lazım blog kurallarına uyalım :)
buyrun efenim busragok__


gelelim terzilik hikayemeeee
en son yazın heyecanla komek kayıtları beklerken bırakmışım sizleri:( sonrası çok maceralı oldu haftasonu grubunda dikiş yoktu bende hafta içine gözü kapalı yazıldım hocayı aradım konuştum vs vs bişeyler oldu .amma ve lakin ders programı açıklanınca ben zönk diye kaldım . haftada bir gün olan (çarşamba) kurs gününe 6 saat ders koymuşlar diğer günler tek tük ders var !! yıldım mı? hayır :)

yasa dışı yollar ve azim ile hem kursa gittim hem okula . az kalsın devamsızlıktan kalıyordum ama olsun değdi amacıma ulaştım :) 
ha bi de resmi tatiller yok mu .bi dönem boyunca hepsi mi çarşambaya denk gelir de kurs olmaz. hadi tatil yok konya'ya kar yağacağı çarşamba günü tutar . 

neyse tüm aksiliklere rağmen kurs maceram bir elin parmakları kadar da olsa ben temel teknikleri kaptım kendi çapımda bi dikiş tekniği geliştirdim ve aykırı bi şekilde devam ediyorum :D 
hocam da çok iyiydi bu arada hayatımda bu kadar sabırlı ve sevecen bir öğretmen görmedim adını hatırlayamadım şu an ama hocafakih güzel sanatlar merkezinin 2014 ilk dönem dikiş hocasımız saygılarımı ve sevgilerimi yolluyorum .
                          


bakalım burda ne varmış :)) ilk resimde de görüldüğü üzere vaaavvlı yelek diktim. kalıbımı aşağıda görüyorsunuz kendisi gömlekten bozma yeleğe dönüştürülmüş bir kalıptır:)

 o burberry desenli kumaşla da kolsuz elbise diktim ama fotoğrafı yok şu an :) bi sonraki postta diğer diktiklerimle geleceğim :)



                                          



vavlı yeleğimin kimlik bilgilerini verecek olursam

-5 tl ye alınmış ince kaşe 
-ceylan deri atölyesine gidilerek işinize yaramayan deri var mı  acaba? sorusu ile alınmış bir parça deri
-çift taraflı tela 



desen için çıktı bile almadım yukarıdaki vavı bilgisayarın ekranına A4 ü koymak sureti ile çizdim deriye aktardım ve kestim. daha sonra şerit olarak satılan çift taraflı teladan almıştım onu yerleştirdim ve sırtına yapıştırdım . kemeri oda arkadaşımın bi eteğinden çaldım :D 

kol pervazı yok direk kıvırıp elde bastırdım. önlerine de çift taraflı tela yaptım bastırmakla bile uğraşmadım :D sağlam oldu sıkıntı yok :) 

gördüğünüz üzere kursa gidince hocanın böyle olmaz diyeceği işlemlerden geçirerek çok havalı bi yelek sahibi oldum :)







güle güle giyeyim ellerime sağlık demi? yorum yazmaktan çekinmeyin piilis :)







gelelim seri üretime geçtiğim  etek konusuna .çalıkuşu etekte doçentlik çalışmalarımı sürdürürken pileli etekte yard. doçentlik çalışmalarıma devam etmekteyim :)

sevgili ev arkadaşım Ş.E. ye diktiğim bu eteğin mankenliğini yaptığı için diğer ev arkadaşım Z.Ö. ye teşekkür ederim :)

bu eteğin de kimlik bilgilerini vermek isterdim ama kendisinin kimliği belirsiz!

teknik bilgiden mahrum olduğum için bu cancağızımın kumaşının cinsini bilmiyorum :)


bir daha ki postta görüşmek üzere hayırlı haftalar diliyorum herkese  sevgilerr :)))



Yorumlar

  1. yeleğinizi çok beğendim çok güzel olmuş,bende dikmek istiyorum,gercekten gömlekden mi çıkardınız kalıbınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim dikebilirsiniz siz de zaten çok basit:)) gömlek kalıbıydı ilk hali evet:) zaten herhangi bir gömlek kalıbının bedenini kullanabilirsiniz sadece kol evini 2-3 cm genişletmeniz yeterli olur:)

      Sil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar