BÜZGÜ ZAMANI : SİYAH BÜZGÜLÜ FERACE / SHIRRED TIME : BLACK SHIRRED DRESS


Herkese yeniden merhaba yeni bir video ile karşınızdayımasddfghj .Tamam sakin bişi yok bu aralar fazla youtuber takip ediyorum :D 

Blogger olduğumu hatırlayarak gidip bişeyler yazayım dedim :) İki saçmalayım ben tahammülünüz varsa hemen aşağıdan ''devamını okuyun'' diyerek bana eşlik edin piliiz :)






- Buradaki gülüşüm ne manağğ ? diye sorduğum ''fotoğraf ruhlu kız''ın cevabı üzerine olayı hatırladım.Ben bütün fotoğrafları aynı parkta çekip belediye görevlileriynen akraba olmaya yüz tutmuşken bu sefer de caddeye çıkalım dedim olanlar oldu.

(Ölenler öldü diyesim geldi bu cümleden sonra.Yunus Emre dizisini izleyenler anladı.)

Tehlikeli bir çekim gerçekleştirdik.Kırmızı ışığı müfettiş gadget gözlerim ile takip ettim, yandı yandı yandı deyince koştuk kaldırıma sonra yeni bir gözlem evet tekrar yandı. Hayde koş caddeye :D 

Neyse ki durup kızan olmadı .Konya burası , burada her şey olabilir. İşte yukarıdaki pozu da bu çılgınlıklar sırasında vermiş olacağım ki haberim yokmuşken çekmiş kankam.

Neyse ki yer yer düzgün pozlarım da var :) 


 O zaman biraz da feracemden bahsedeyim.Sadece mayıs sonuna kadar sipariş alıyorum kendisinden.

(Kendisinden mi? Diktiğim ürünlere canlı muamelesi yaparak şizofrenik durumlarımı açık ettiğimin farkındayım.Olsundu beni seven böyle sevsindi.)

 Sipariş vermek isterseniz instagram ya da faceboktan mesaj yolu ile ulaşabilirsinz .

Yok ben dikerim sen anlat derseniz Bir önceki yazımda elbise versiyonunun tüm bilgilerini yazmıştım.

BKNZ :BÜZGÜLÜ ELBİSE . 

Bu da aynı teknik ve kalıp kullanılırak dikildi tek farkı ön patı.Gizli çıt çıt diktim ön patına.

Aslında bu çıt çıt adına şiirler yazılası bir tuhafiye malzemesi bence . Benim gibi ilkel usüllerle ilik açanlar daha çok bilir onun kıymetini. (BKNZ : İLİK AYAĞI OLMADAN İLİK NASIL AÇILIR?)

Önce alırsın çalıştığın kumaşından bir parça oturursun makine başına. Sabırlı olmadan olmaz ama ! Tek tek deneyeceksin tansiyon ayarlarını .Uygun zigzag uzunluğu da mühim tabii. Velhasılı kelam emek olmadan ilik olmuyor :)

İşte tam da bu anda bir çıt çıtın verdiği kolaylık paha biçilemez :)

Manyak muallim çıtç çıta methiye düzdü farkında mısınız . Bu da böyle bir çatlak işte.


 Bi de durun bunu söylemezsem çatlarım . 

- Peki Adidas StanSmith'lerime ne demeli kızlar .(gözlerinden kalp fışkıran emoji)

  Ne dicen canım 338 tlyi ona bayılmadık heralde . Ayakkabıcı komşu sağolsun her rengi var . Hayır adidas bile her rengini yapamamış öyle güzel çakmışlar düşünün :D Zaten orjinalinden daha rahat çok pahalı namıssızlar.338 tl'ye bu ayakkabının serisini kapatırım ya ben .

Yine anti kapitalist muallim pozlarına dalmadan çenemi kapatıyorum :)

 Son bi link daha vereyim size kapitalizm demişken siz benim ''Anti Kapitalist Muallim '' masalımı okumuş muydunuz :) Okumadı iseniz okuyun derim ben şahsen. 

O zaman bi dahaki videoda aman yazıda görüşmek üzere sevgiler :)


Yorumlar

  1. Kendim gibi bir catlak okumak iyi geldi deli ruhuma:))))
    Dikislerin sonunu sizofrene baglamasak ne anlami varki dikis dikmenin? :))
    Ama ben en cok paylasimci ruhunu seettim. Sevdim:))
    Siparis alirim dikerim derseniz ahanda suraya buyrunlar ruhun en incelip koptugu yer bende:))
    Ellerine saglik, guzel gunlerde kullan.
    Kapitalist manyakligimiz olmasa, parayi bildigin sokaktan toplamak zorunda kaliriz ki sokaga para sacan manyak bulmak bayagi cetrefelli bi is:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha demi bana benim gibi yorum yapanlar da benm deli ruhuma iyi geliyor bizi buluşturan erkek yakaya selamlar olsun :)) Ben zaten öğrenciyim mecburi anti kapitalist takılıyorum. İşe başlayınca da bu akımdan vazgeçeceğimi zannetmiyorum gerçi :))

      Sil
  2. Hahahaaa ilahi Büşra sen çokk yaşa emi allah korusun görünür görünmez kazadan beladan sen resim için ciddi bir riske girmişin birazda macera olmuş mu olmuş olmuş yoksa ne yazacaktında bizi güldürecektin :)) elbisen süper çokk yakında bende siyah bir kumaştan büzgülü bir elbise dikeceğim innnşşlllahhh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin cümlemizi korusun inşallah :) macera oldu işte monoton hayatıma bir renk :D teşekkür ederim sizinkini de bekliyoruz o zaman :))

      Sil
  3. Başka Konya manzaraları da bulabilirsiniz diğer yazılarımda :) teşekkür ederim evet haklısınz tedbiri elden bırakmadık öyle yapanlar da çıktı ışıklara yakın değildik :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar