TREND ALARMI : CAMEL TRENCHCOAT VE KALIP BİLGİLERİ


Haftalardır uğraştığım sevgili Trenchcoat'umu sizlere takdim ediyorum. 
(Aramızda kalsın neredeyse bir isim koyucam.)

Öyle aşırı uydurdum ki kalıbını, aslında bitişinin uzun sürmesinin sebebi de o. Hayal ettiğim kalıbı bulamadım, bir iki dergi karıştırdım lakin trençe döndürecek kapaklı bir model bulamadım. Napsam napsam dedim çıktım bir yola. Biraz fazlaca matematik hesap yapmak zorunda kaldım ama olsundu. Hatta geç oldu ve de güç oldu ama en azından güzel oldu (bence).
Gördüğünüz üzere tesellide bir numarayım:D







Eveeett kalıp bu sevgili okuyucum. Sırayla bir kaç tarif yazacağım çünkü yapım aşaması fotoğrafı yok. Tamamen kendi ölçülerime göre Hesap yaparak kalıp hazırladığım için genel olarak bilgilendirme yapayım dedim.

Bu kalıptan daha önce ''kırmızı manto''  yapmıştım


Bu kırmızı mantonun kalıbı , sadece klapayı görmeniz açısından ekledim. O da kapaklı model olduğu için kesim konusunda fikir verebilir diye düşündüm.








Etiketler: , , , , , ,