JİLE GÜNÜ : KLOŞ ETEKLİ – KANGURU CEPLİ | PİNAFORE DAY: CİRCLE SKİRT- KANGAROO POCKET


Bu pazar yazıma hey gidi günler diyerek başlamak istiyorum şundan sebep : Bu bu kloş etekli kanguru cepli bahçıvanlı(tamm sustum) jilemi dikeli 2 yıl olmuş azizim. İlk mahsüllerimden olur kendileri vay bee . Şimdi dikiş hatalarımı görünce gülüyorum ama o zaman bunu yapmak zor işti . Hem bahçıvan kısmının kalıbını da kendim çıkarmıştım.



Ne zamandır giymiyordum geçenlerde elime geçince yeniden deneyelim dedim ve çizgili bluzumla kombinledim. Dikişleri hatalı olsa da kıymeti büyüktür ben de . Size de neden tekrar gösteriyorum hemen anlatayım.

Daha en başında emeklemeden yürünmez diyerek tüm diyeceklerimi iki kelime ile özetliyorum. Dikişe başlayalı 3 yıl oldu , ilk diktiğimden son diktiğime hiç biri atılmadı hepsi giyilebilecek durumda idi ama tek bir farkla. Kalitesi git gide artmıştı giydiklerimin.
Zamanla tecrübe edindikçe aynı hataya tekrar düşmemeyi öğrendim. Deneye deneye daha kolay yolunu bulmayı öğrendim. Literatür öğrenmek için kitap karıştırdım.( Megep’in dikiş modüllerinin çoğunu okudum.) Çok çabaladım elbette çünkü kursa gidemedim vaktim olmayınca haliyle. Bir sürü blog karıştırdım yerli – yabancı. Kendi kendime birşeyler dikmeye başlayınca yaz tatilinde bir kurs buldum ve bir ay kadar gidebildim .(Haftada iki günden 8 kere oluyor. ) Kurs ile beraber fazla uydurmeyşınasyon olan bilgilerimi kurallara oturttum ama uydurmaktan asla vazgeçmedim.
Bu jilenin ilk yayınını okudum az önce ve gülümsedim , pratikten başlamıştım dikmeye 3 yılda herşeyi ilerlettim de bir onda değişiklik olmadı. Halen öncelikli hedefim temel beden kalıbından herşeyi dikebilmek. Aşırı zevk alıyorum kalıpla oynamaktan .
Yazının ilk versiyonu : ” BAHÇIVANLI KLOŞ ETEK”



Ve son olarak da şunu eklemek istiyorum vazgeçmeyin, azmin elinden hiçbir şey kurtulamaz.Konyalı büyük bir ağabeyimizin de dediği gibi :HAMDIM , PİŞTİM , YANDIM.

Yorumlar

Popüler Yayınlar