KAHVE TONLARINDA UZUN CEKET || LONG COAT İN COFFEE TONES


Buralara yaz günü kar yağıyor güzelim diye başlamak istiyorum , bünyem Akdeniz çekiyor inanır mısınız. Her pazar böyle oluyorum çünkü şimdi memlekette olsam(Hatay) denize gidek babaağ diye zırlardım  Tatilden döndüğüm günün verilerini aşağıda görebilirsiniz:D Gelelim havayı açık bulduğumuz bir günde Mevlana Kültür Merkezi’nde fotoğrafladığım KAHVE TONLARINDA UZUN CEKETime.



Canımın dondurma çektiğini inkar ederek yazıma devam ediyorum.

Kültür Merkez’inde ne işim vardı kısmına da değinmeden geçmeyeyim . Konya Kitap günleri münasebetiyle Musa Mert Hocamızın imza gününe koştuk . Kendisi değerli bir yazardır. Daha çok tanınması dileğiyle inşallah.




Tabadan hallice kahve tonlarında bu rengi görür görmez vuruldum elbette. Kendisi orta kalınlıkta çizgili dokuları olan mevsimlik bir kumaş. Son zamanlarda özellikle kışın dolabımdaki hakim tonları kahverengi oluşturuyor . Ciddi manada gözüm başka bişey görmüyor   Sevdiğimden midir bilinmez hep üstümdeki eksik parçayı kahverengi tonları tamamlıyor diye hissediyorum. Gerçi bu his her yıl değişiyor ama neyseahkdk
Bu arada çantam minimum 6 yıllık öncesini hatırlamıyorum. Yeri gelmişken minimalizmin beyaz sneaker giyip siyah şal takmaktan ibaret olmadığını anlatan ”MİNİMALİZM: AZICIK AŞIM AĞRISIZ BAŞIM’‘ yazıma beklerim:)

KAHVE TONLARINDA UZUN CEKET İÇİN KALIP BİLGİLERİ

Bilin bakalım hangi kalıbı kullandım:D


Kalıbı tahmin etmeniz çok zor oldu değil mi 
  • Pensleri iptal ettim ve kalıbın üst bedenini kullanarak istediğim boya göre uzattım .
  • Kolu da uzattım ve biraz fazla uzatarak kıvırdım.
  • Kenarlara aynı kalıptan klapa kestim ve ön kenarlar ile yakayı bu şekilde temizledim.Klapanın kenarlarını da elimde bastırdım .
  • Omuzlarına birer vatka koydum.Vatka dikimi için linke tıklayabilirsiniz.”VATKA NASIL DİKİLİR?”
  • Son olarak da bir kaç tane kopça diktim o şekilde önünü kapatıyorum.

Yakamdaki pini önceki yazımı okuyanlar bildi okumayanlar için link bırakıyorum nasıl yaptığıma bakabilirsiniz:)



Yeri gelmişken eteğimden de bahsetmeden geçemeyeceğim inanır mısınız kendim diktim 

Klasik kloş etek modeli olup şunu iddia ediyorum : ”Herkesin dolabında siyah kloş etek mutlaka olmalı.”
Onunda kesim – dikim linkini hemen bırakıyorum.

Uygun bir kumaş bulursam bu kalınlıkta başka renkler de almayı düşünüyorum çünkü bu tarz uzun ceketler benim için çok kurtarıcı oluyor . Bir tane de siyah olsa çok güzel olacak 

Bugünlük de bu kadar deyip herkese selam ediyorum <3 o:p="">

Yorumlar

Popüler Yayınlar