SIRT ÇANTASI NASIL DİKİLİR? || HOW TO SEW BACKPACK



SIRT ÇANTASI NASIL DİKİLİR? öğrenmek istiyorsanız doğru adrestesiniz . Okulların açılmasına da çok kısa bir süre kalmışken bu vakti değerlendirip çoluk çocuğa ya da eş dosta ya da kendinize çok güzel bir sırt çantası dikebilirsiniz.





SIRT ÇANTASI DİKİM AŞAMALARI:


SIRT ÇANTASI dikimi için gerekli olan malzemeler ise çok basit. Ben malzemelerin çoğunu geri dönüşüm olarak kullandığım için neredeyse 0 maliyet diyebiliriz.
  • Kumaşı büyük beden işe yaramayan bir pantolon kesilerek elde edildi.Tüm ölçüler videoda mevcut.
  • Aksesuarlar yıllardır biriktirilen eski çanta parçalarından elde edildi.
  • Sadece içine diktiğim  çıtçıtı ve üstündeki kurdeleyi  satın aldım, onlar da 1er  tl 
Hazırlarına bakacak olursanız tek gözlü en basit modellere bile en az 50 tl verirsiniz. Bu durumda hem zevkli bir dikiş çalışması hem de evdeki ekonomiye katkı için bu çanta dikimini denemelisiniz.
Kalan ayrıntılar için ufak tefek videolar çektim ve görsel fazla olduğu için hepsini birleştirip bir video yapmak istedim bu sefer. O yüzden kalan kısımlar için sizi youtube kanalıma yönlendirmek istiyorum.

''SIRT ÇANTASI NASIL DİKİLİR?''

Daha önce de bir sırt çantası dikmiştim linkini ekliyorum fikir edinmek için onu da mutlaka okuyun .Ana mantığı çözdükten sonra modeller hayal gücümüze sığmaz.
Örneğin kapaktaki aksesuarları koymak eşimin fikri idi hem minimal bir görüntü yakaladık hem de gerektiğinde oraya da bişeyler asılabilir.

”BURADAN ”     yine DIY çalışması olan başka bir sırt çantası dikimine ulaşabilirsiniz.
Sitedeki diğer çanta modellerine de BURADAN ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar