tel tel araba:)




malum ben yaşlardaki tüm gençlerin derdidir:

-ben küçükken oyuncak mı vardı yavrum telden araba yapardık!

-ben küçükken oyuncak mı vardı kızım çöpten bebek yapardık!

-ahh ahh bizim zamanımızda pc mi vardı kapının önünde çamurdan tencere tabak yapardık...

gibi klışeler artık bizi baysada o zaman öyleymiş ne yapalım:)

ps:yanlız annem okuyunca klışeyi gösterrim ben sana deyip modemi aşağıya atmaz işallah:)


ben bigün benim zulayı(çöplüğüm de denebilir) düzeltiyordum bu tel çıktı içinden babamda getir bakıyım dedi vee birden çocukluğuna döndü.akrabalar arasında pek meşhurdur babamın telden arabaları küçükken baya bi ün yapmış mahallede:)maharetini konuşturdu ve artık rafımızın üzerinde bir tel arabamız var:)

Yorumlar

  1. Nekadar hoş olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. heehheee babana meydan okuyoruz kim mi kocam ve ben,
    söyle babana kocam da tel arabalarıyla ünlüymüş çocukken
    var mı yarışmaya

    YanıtlaSil
  3. sizi çok sevdim blogunuzu başarılı buluyorum banim blogumu izlerseniz sevinirim :):):):)

    YanıtlaSil
  4. sevgili nalan ablacım şimdi hatırladım sizin eşiniz mahmut abi demi 10 marifette duyurmuştunuz cin alinin bisikleti kursu veriyordu bende görmüştüm duyuruyu hatta babama göstermiştim çok beğenmişti bisikletleri gülmüştük hep beraber:))

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş gerçekten,dediğiniz gibi geçmişe yolculuk yaptım.. :) Babanızın emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ,benim babam da tel araba üstadıymış çocukken,o da ısrarımız üzerine yapmıştı önceki sene ,hatırlatayım da devamı gelsin tel araba galerisi açalım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar