K-DRAMA: GOBLİN DİZİSİ KIYAFETLERİ( EUN TAK- KİM SHİN-KİM SUN- WANG YEO)



Merhabalar   Romantik komedi türünde sadece nabrutcuğumun verdiği tavsiyeler ile izlediğim kore dizilerinde bilin bakalım ne dikkatimi çekiyor. Elbette giydikleri! E burası bir dikiş blogu olduğuna göre Goblin dizi özeti için sizi ”buraya” alalım. Ben kıyafetlerden devam edeceğim:)




Kıyafet meselesine girmeden ilk olarak şuraya değineceğim : Dizinin olayı mum söndürerek bey çağırma olayı pek güzeldi. Ama o yemek masasının üstündeki mumlara hakikaten bayıldım. Dehşetli dekorasyon objesi.


Geldik asıl meseleye. ilk başta ortak fotoğraflara bakacağız. Azrail ve Kim Shin ‘in karanlıklar içinden çıkışının havasını geçiyorum ama Kim Shin’in kırmızı detayları olan military pardesüsünü geçemiyorum.
Dizinin erkekleri genel olarak uuupuzun hırka ve pardesüler giydiler. Bu tarzı Türk dizilerinde görmeye alışık değiliz tabi. Gerçi bir ara Barış Falay A Gentlanman Dignity ‘deki gibi çift düğmeli ceketler giyiyordu ama oldu mu tartışılır.

Dizinin şaşkın oğlanı Deok Hwa ‘ya bazen ay nolur o hırkayı bana ver diyesim bile geldi birazdan hangisi olduğunu göreceğiz.Bazı görseller net değil ama silmeye gönlüm el vermedi, şu trench in oversizlığına gel!




Bu karede dizinin combosu. Ama şu sağdaki süveter tam kopmalıktı çok güldüm.

Tanrıça rolündeki hatun ise hep kırmızılar içindeydi.

Favorim çiftim ! Kim sun ve Azrail coolluktan ölecekti dizide. Azrail meselesine de hiç girmeyeyim töbe estağfurullah tam bir küfür doluydu dizi manevi anlamda. Hatta bazen ileri sardırdım töbe çeke çeke   Neyse o kısmı geçiyorum uzun hırka demiştim evet bakın yukarıda   Bir de kaşeler olaydı , o renk ne yaa.. Bayıldım!



Burada yine sevimli ev arkadaşlarının ev halleri. Zaten eşofmanda çığır aşmış bu millet. Secret gardencılar bilir.



Dizinin etkin bir karakteri olmayan avukat hanımı bir kaç karede görsek de seçimleri güzeldi.

Kolyeyi de unutmayalım,tasarım diziye özel miydi yoksa zaten olan bişey miydi bilmiyorum ama çok beğendiğimi söylemden geçemem:)kaynak

WANG YEO(AZRAİL)

Üniforması olan şu takım elbisenin yakasındaki pine bayıldım. 
Ev kıyafeti demiştim ,sağdaki görsele bi bakın .Sırtı çapraz ipli ev giysisi. Abi onu bana viieer!

DEOK HWA KIYAFETLERİ

Yine bir ”abi onu bana viieer” parçası soldaki hırka.


Komikli takım elbiselerine ne demeli peki   Yanlış görmediniz onlar papatya evet .

Yukarıdakilerin de hepsini giyebilirim ^^


KIM SHIN KIYAFETLERİ


Asimetrik kesim efsane bir hırka daha.
Detayları çok güzel bir trench.
En baştaki süvetere ilk görselde de gülmüştük burada yakın plan görüyorsunuz:D Kalanlar yine ev kıyafetleri ve beyaz hırka yine enfes.
 
Kim Shın abimizin de kabanları harikaydı ama kahverengi redingot tarzında olanı pek beğendim.

EUN TAK KIYAFETLERİ




Bu kızımız lise öğrencisi olunca dizinin çoğunu forma ile geçirdi zaten maddi durumu kötü olduğu içinde pek güzel birşeyleri yoktu zavallının. Formanın yakasına dikkatinizi çekerim . Bizde kızlar halen kravat takıyor mu acaba ?


Bir kahverengi lover olarak elbette bu mantoyu pek sevdim.      

Yorumlar

Popüler Yayınlar