HAVALI AYAKKABI BAĞCIĞI FİKİRLERİ – || COOL WAYS TO LACE YOUR SNEAKER



Bir önceki yazımda denüşük bir konu ile görüşmek üzere diyerek kaçmıştım. Ve o denüşük konu ile burdayım^^ Asla standartla yetinmeyen mualliminiz pinterestte(Halen takip etmiyor musunuz sayfada linkim var )  bir kaç görsel ile karşılaşınca bu işi denemeye kalktı ve havalı ayakkabı bağcığı fikirleri ile size geldi, bakalım sonuç ne oldu?

*Yukarıdaki tarifler Tommy Hilfiger ‘ın sitesinden alınmıştır.Görseldeki sneakera bayıldımm.




Geldik benim yaptığıma. Aralarında en çok bu modeli sevdim ve denedim. Kullanış açısından herhangi bir değişiklik yok ama görüntü gayet güzel ^^
Bu arada ayakkabılarımı bir yıldır giyiyorum(hem de sık sık). Halen nasıl bembeyaz durduğunu başka sefere temizleyince anlatacağım. Beyaz spor ayakkabıyı temizliğinden korktuğu için almayanlara reçete geliyor.


İki renk fikri de güzel , bu bağcıklar satılıyor zaten her yerde. Yukarıdaki modelin youtube da anlatımı da var.
Farklı AYAKKABI BAĞCIĞI Bağlama Videosu


Yine en güzellerini Tommy’ninkiler olduğunu düşünüyorum ve sizi seviyorum . Bugün hava da güzeldi herkes gezip dolaşmıştır. Yarın işbaşı o zaman herkese hayırlı bir hafta diliyorum:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar