KAHVERENGİ AŞKI : PRATİK PANÇO YAPIMI || BROWN LOVER : PONCHO



Bu sefer dolaba elimi attım ve en son çıkarken üstüm kahverengi kusuyordu :D:D Abarttığımı düşünerek şöyle dedim: -”Ya biraz fazla mı kahve oldum? Aman boşver ya hepsini seviyorsun zaten :P” O zaman PRATİK PANÇO YAPIMI benden size gelsin .



O kadar giyindim bir de size yazmadan geçmek istemedim. Üzerimdeki panço DIY porocesi.
Yıllaaar yıllar önce bir şal olarak alınmıştı.(minumum 6 yıl)(porocenin geçmişi de 2 yıl(BKNZ: Burada giymiştim)
O şekilde kullanılmıyordu ben de ikiye katladım bir kol oyuntusu bir de yaka açıklığı oluşturarak giydim gitti 

DİKDÖRTGEN ŞALDAN PRATİK PANÇO YAPIMI



Belki lazım olur bir de şema ekleyeyim dedim. (şema kumaş katında verilmiştir.)
Triko olduğu için yakayı makasla özenli bir şekilde kestim ve iğne oyası tekniği kullanarak kıvırdım. Zürafa tekniğ:P Geyik miydi yoksa? Yıllardır karıştırırım adını .


Çantayı da kendim yapmıştım o da bir DIY porocesidir. Muhteşem hikayesini okumak için buyrun :



Yorumlar

Popüler Yayınlar