ıvır zıvır kutuları



günlerden bir gün hatice betül ablalara yemeğe gitmiştik mutfağa yardım girdiğimde bir de ne göreyim hatice ablanın kızı iclal serranın mama kutuları ÇÖPÜN yanında duruyor.


hemen olaya el atıp bunları ne yapmayı düşünüyorsun dedim ''kutuları kaplıyolarmış çok güzel oluyormuş ama vaktim yok'' deyincene almak için izin istedim o da verdi eve geldiğimde kumaşlara baktım baktım canım onlarla kaplamak istemedi daha pratik olsun diye karton ile kapladım ve kara gün için sakladığım ıvır zıvırları döktüm ne varsa üstüne yapıştırdım.ikisinide çok amaçlı kullanıyorum hatice betül abla henüz onları görmedi inşallah görünce geri istemez:)))







bu kutuların üstündeki her objenin bir hikayesi var biriktirme huyumu bilen arkadaşlarım bulduklarını bana veriyorlar artık annem kızıyor biriktirme yeter diye:))koyacak yer kalmadı:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar