baklava yufkasından börek



bu tarifi nerden bulduk bilmem heralde televizyondandı.

1.ilk önce baklava yufkasını aldık.biz bimden aldık güzeldi.
ilk katı koyup yağ-süt karışımı ile ıslatttık.sonra ikinci katı ıslatıp üçüncü katı koyduk.üç katlı arası ıslatılmış yufka oldu:)
2..sonra arasına içini koyduk resimdeki kıymalı yarısını da lor peyniri ile yapmıştık lorlu olan daha hafifti ve daha yiyimliydi.
3.içini koyduktan sonra yufkayı sardık ve eşit araliklarla kesdik.

sonra tepsiye dizip yumurta sarısı sürdük ve susam vs. koyduktan sonra fırına bizim fırın davul fırın olduğu için ısı ayarı söyleyemiyeceğim ama pişince çıkarın işte fırından çok anlamam bende pişirme işinden:DD


afiyet olsun herkese sevgiler:)

Yorumlar

  1. Ohh afiyet olsun, ellerinize sağlık. Duymuştum birilerinden ama hiç denemeiştim, onayı verdiğinize göre ben de denemeliyim. Kolay gelsin canım...

    YanıtlaSil
  2. saol sibel ablacım:))

    evet benden tam ama dediğim gibi lor lu olan daha hafifti iyi afiyet olsunlar:))

    YanıtlaSil
  3. sütle yağın içine 2 de yumurta kırdınmı su böreği gibi oluyor,ama bir gece bekledikten sonra pişicek.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. of bu ne...
    bu saatte oldumu şimdi bunu görmek.. allahım rüyalarıma girecek sanırım ::)))
    kuzu gene yaptın yapacağını....

    YanıtlaSil
  5. aman çelebi ablam benim ben sana da yaparımm onlardan:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar