yeni yeni havlularr (:

yakında kermesimiz yapılacak e bizede çalışmalar düştü tabii bu aralar kermese çalışıyoruz kurdele nakışı bir oda takımı yaptım.biraz da havlu yapıyorum şimdilik yaptıklarım bunlar.modelleri netten buldum link veriyorum hırsızlığa karşıyım tabiiki bir daha belirtmek isterimm:)











yukardaki bahar çiçeklerinden oluşan çalışma fiyonk.net ait


burada yeni versiyonunu,burada


da benim eklediğim versiyonunu bulabilirsiniz.










bu çalışmada zeynocan 06 ya ait.kendisinin yaptığı havluda renk uyumu harika olmuş benim elimde olan renler bunlardı biraz koyu renkli oldu ama olsun artık:)resimde de mavi çıkmış ortadaki gül mor renkli belirteyim:)






ayrıca güzel bir yazı paylaşmış sevgili zeynocan ''suyu oturup da içerseniz daha faydalı olur''dediğim kişilerin hemen neden?? deyip beni kıl etmelerini önleyecek bir bilimsel açıklama paylaşmış istifade etmeniz dileği ile..












bu çalışmada zeynocana ait .bizle paylaştığı için kendisine teşekkür ediyorum:))





bu modelde sevgili arkadaşça'ya ait.annem 3 tane yaptı bundan seri üretime geçmeyi düşünüyor:)) 2sini kolaj yaptım arkadaşcanın çektiği fotoğraf daha güzelmiş bizimkide yakından güzel duruyor amaa:))

bunalrıda biri yapmış ama kim bilmiyorum ucunun fırfır mıdır fisto mudur işte o tülünü biz diktik=))

herksese sevgiler:))

Yorumlar

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar