laptopına dantel örten ulvi :)




laptopınada dantel örten başka bir millet varmıdır acaba?

dün akşam annemlerin bi arkadaşlarına oturmaya gittik.annemler başka odaya girdiler beni çağırdılar sonra noldu anne dedim bak bunun resmini çek de bloguna koy dedi baya bi güldük:))

ev sahibinden izin aldım adımı vermede ne yaparsan yap dedi ben de matrak bir durum olduğu için ulvi rumuzunu kullandım:))

ulvi yi de es geçmemek lazım yani esprilerine bayılıyorum gerçi cevo söylüyor onları ama dizi senaristlerine veya kim kafa yoruyor ise bu ince esprilere onları tebrik ediyorumm::))

sevgiler...

Yorumlar

  1. aynen öyle bydg ablacım bende benim blogtan haberi varda şaka olsun diye yaptı sandım her zaman duruyomuş orda:))

    YanıtlaSil
  2. ahahhah :) süpermiş :) En son bi lcd tvnin üstünde görmüştüm :) Ha gayret Ps3 kimden çıkacak bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. sizinkide komikmiş fatma cım:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar