yazdan kalma bir gün Samandağ/Çevlik

tarih:9 aralık 2009

aralıkta gitmemize rağmen işte hava böyleydi hazır yaz gelirken şöyle bir içimiz açılsın dedim:)




bunlar ünlü samandağ mandalinaları tadını anlatmama imkan yok ben bi oturuşta 1-2 kilo mandalinayı götürürüm cennetlik gövdeye:P

daha bu mandalina kötüleri yukardaki kamyona koyarken bunları standart dışı diye ayırmışlardı biz aldık:)



Matraklık olsun diye annemin ağacın üzerine koyduğu mandalinaiçinede pipet niyetine çam iğnesi koymuş:P bende çekmişim..




pikniğe gidilipte aç durulmaz tabii:) ahmet amcamın pişirdiği kuşbaşıları...off önce kuyruk yağını kavurup eti içine attı.bi güzel pişti.valla yanında yatamadım etin hemen yedik bu arada iğrenç gelebilir ama ben kuyruk yağı hastasıyımm ..ölçülü tabiikkiide:)




bunlarda son kareler biz giderken ..yakomoza kıyamadım blogumun adını yazmadımm:))

mandalina kokusu burnunuza gelsin herkese sevgilerrr

Yorumlar

  1. rosamary bugün burada kar yağdı canım hatta yağarken yazdım bloguma, içimi ısıttın sağol

    YanıtlaSil
  2. Sevgili rosamary, harika görüntüler Bizlerle paylaştığınız için teşekkürler. Yalnız Kuyruk yağını sağlığınız açısından fazla kaçırmamanızı diliyorum. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. ne demek dendeak ablam:))

    saol belgin ablacım:) zaten tetikteyim fazla kaçırmıyorumm:)

    YanıtlaSil
  4. canım kuzum.. harika fotoları bizlere sergilediğin için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. TEŞEKKÜRLER CELEBİ Ablaa:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar