yazdan kalma bir gün Samandağ/Çevlik

tarih:9 aralık 2009

aralıkta gitmemize rağmen işte hava böyleydi hazır yaz gelirken şöyle bir içimiz açılsın dedim:)




bunlar ünlü samandağ mandalinaları tadını anlatmama imkan yok ben bi oturuşta 1-2 kilo mandalinayı götürürüm cennetlik gövdeye:P

daha bu mandalina kötüleri yukardaki kamyona koyarken bunları standart dışı diye ayırmışlardı biz aldık:)



Matraklık olsun diye annemin ağacın üzerine koyduğu mandalinaiçinede pipet niyetine çam iğnesi koymuş:P bende çekmişim..




pikniğe gidilipte aç durulmaz tabii:) ahmet amcamın pişirdiği kuşbaşıları...off önce kuyruk yağını kavurup eti içine attı.bi güzel pişti.valla yanında yatamadım etin hemen yedik bu arada iğrenç gelebilir ama ben kuyruk yağı hastasıyımm ..ölçülü tabiikkiide:)




bunlarda son kareler biz giderken ..yakomoza kıyamadım blogumun adını yazmadımm:))

mandalina kokusu burnunuza gelsin herkese sevgilerrr

Etiketler: