boşluk doldurmaca:)




buzdolabımız ile kapı arasında görüken şu prizlerin olduğu boşluğu dolduralım dedik babam kalktı bi çizim yaptı saolsun sağdaki duvar soldaki dolapla kapanmış oldu:)
üretim ailemizin marangozu mustafa ustaya aittir.resimleride izinsiz koyduk ama bişey demez sanırım:)
bu resimde kapakları açılmış hali içini bendeniz düzen delisi rosamary yerleştirdi:))
bu da alt çekmecesi içine bölme koyuldu soğan-patates karışmıyor böylece.aslında çekmecenin arka tarafına hava alması için çizikler atılacaktı ama unutulmuş bizim sebzeler filizlemez işallah:)

Yorumlar

  1. çok şık ve kullanışlı bir dolap olmuş, bayıldım resmen! ustaya saygılar ;p

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sevgili antıgone ustaya ileticem:))

    YanıtlaSil
  3. ustanın eline sağlık.. güle güle kullanın şekerim...

    YanıtlaSil
  4. çok kullanışlı bir dolap olmuşgüle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben asli:) seni on marifette buldum blogunuda bi güzel gezdim:) izlemeye adım ellerıne saglık
    hersey çok guzel çok begendım.

    YanıtlaSil
  6. TEŞEKKÜRLER SEVGİLİ TİRYAKİİİ:))


    SOAL SEVGİLİ NALAN:))


    BENDE BÜŞRA SEVGİLİ ASLI MEMNUM OLDUM İYİ ETMİŞSİN İZLEMEKLE SAOL:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

lütfen adsız yorum bırakmayınız.Yorumlarınızı cevaplamaktan büyük mutluluk duyuyorum teşekkürler sevgili misafir :)

Popüler Yayınlar